Historik
Föregående · 4 · Nästa
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
iggy: • Challe laddad: ”Vi ska till Jerusalem och möta Gud” jag tror hårt på seger i kväll fråga mej inte varför har bara den känslan i magen
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
mikenomad: kan tror det .
Jag är i Finland och ser hockey via nätet tyvärr
så visar dom fel match
Jag är i Finland och ser hockey via nätet tyvärr
så visar dom fel match
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
falo: för mig är det självklart att hålla på Norrlands lagen utom Skellefteå aik men detta är enbart Renbergs och det korta avståndet mellan lagen som gör det till äkta hat mellan lagen
Timrå IK > Sv: Semifinal 2008
Red Rocker: detta är så skönt inte behöver ladda för matcher som luleåfans självklart håller man på timrå . ni har nog hela norrlands stöd mot hv71
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Mora IK 4/3 2008
wap.hockeysnack.com
Jag hoppas att ni gör allt er makt för seger i dag . Ses i kvalet
Jag hoppas att ni gör allt er makt för seger i dag . Ses i kvalet
Brynäs IF > Sv: Djurgårdens IF - Brynäs IF Lördag 1/3-08
wap.hockeysnack.com
Spelar ingen roll ni har ingen chans endo att fixa detta
Spelar ingen roll ni har ingen chans endo att fixa detta
Luleå HF > Sv: Kvällens match
wap.hockeysnack.com
Jag tror att vi får dras med rönnberg till kval han har mer att ge säger han själv . Det såg vi i går
Jag tror att vi får dras med rönnberg till kval han har mer att ge säger han själv . Det såg vi i går
Luleå HF > Sv: Kvällens match
wap.hockeysnack.com
Det är för sent att sparka dom nu det borde gjorts i november .
Det är för sent att sparka dom nu det borde gjorts i november .
Föregående · 4 · Nästa
