Historik
1 · Nästa
Timrå IK > Sv: Linköping-Timrå IK
Bragd-Birger: tror att sanny får2+2+2+2+2+2+2+2+2+2+2+2 detta innebär att lhc får halva truppen meniskskadad och tik vinner matchen med 6-0
Södertälje SK > Sv: Elitserien 02/03 - Ett tips
High Voltage: ssk kan kanske ta sig till slutspel.men att tro att dom ska bli topp fem är väl att tro på tomten
Södertälje SK > Sv: Elitserien 02/03 - Ett tips
pappin: ifjol tippades tmrå också väldigt högt i serien .nu har ni det berömda andra året.så prata inte för högt det kan vara någon som hör
1fbk
2hv71
3vf
4modo
5dif
6luleå
7bif
8tik
9lhc
10lif
11ssk
12mif
1fbk
2hv71
3vf
4modo
5dif
6luleå
7bif
8tik
9lhc
10lif
11ssk
12mif
Timrå IK > Sv: Gästbok i vacuum
Lumber Jack: du säger förmodligen samma sak när timrå har vunnit med 4-0 eller ngt roligt resultat .ps min pappa är också ganska stark ds
Timrå IK > Sv: Gästbok i vacuum
COLD MAN: tänkte komma med ett tips så här i sommar värmen.
1 färjestad
2 frölunda
3 djurgården
4 modo
5 hv-71
6 leksand
7 luleå
8 malmö
9 södertälje
10 timrå
11 linköping
12 brynäs
kommentar:tror leksand rider på sin framgångsvåg och klarar slutspel linköping och brynäs blir årets floppar, tik klarar sig utan kval så får vi sova i lugn och ro.
1 färjestad
2 frölunda
3 djurgården
4 modo
5 hv-71
6 leksand
7 luleå
8 malmö
9 södertälje
10 timrå
11 linköping
12 brynäs
kommentar:tror leksand rider på sin framgångsvåg och klarar slutspel linköping och brynäs blir årets floppar, tik klarar sig utan kval så får vi sova i lugn och ro.
MoDo Hockey > Sv: Är det bara jag?
Lumber Jack: det finns inget lag som är så bra att slå ur underläge som timrå.titta bara på första såsonge i es då alla (då menar jag alla utom jag) tippade timrå sist i es.vi var faktiskt mycket nära slutspel.
Leksands IF > Sv: Vem blir den sissta???
Fredrik1985: åkerblom är mycket nära kontrakt med timrå.allt enligt dagens tidning"dabladet"
Luleå HF > Sv: Ganska tunt framåt
LHF-Micke: finns det inget hockey intresse här.det skrivs ju inget på snacket.värdelöst!
MoDo Hockey > Sv: Grattis till Lasak, kanske!
visslaren: lasak gjorde en bra match.annars var det slovakiens svagaste punkt i vm
Timrå IK > Sv: Jag undrar...
Bragd-Birger: hoppas nubben inte är lurad vad än han gör så värva inte bisset han är en sopa
Timrå IK > Sv: Oron befogad
Tycho: tror att lhc kommer efter timrå i tabellen tik 9:a lhc 10:a bif 11:a lif 12:A
Timrå IK > Sv: Dahlén, 97% klar
Tycho: skulle vilja ha ett rimligt skäl varför dahlen skulle välja oss istället för leksand
1 · Nästa
Företagen i regionen måste börja lätta på plånböckerna annars kommer detta fantastiska lag att självdö. För att detta ska ske måste varumärket Brynäs lyftas fram i ljuset ordentligt. En ny hall är ett måste. Det ska vara fest att gå på Brynäs matcher. Mera ös runt arenan och framförallt på rinken. Varumärket Brynäs är en aning solkigt just nu, putsa upp det.
Sedan måste de marknadsansvariga på Brynäs kansli börja jobba med personliga besök ute på företagen, besök de VD.ar som sitter på plånböckerna. Se till att göra detta på ett proffsigt sätt så kommer pengarna att finnas för att stärka upp laget med de nödvändiga lirarna. Det är inte så mycket som fattas, grabbarna i laget visar ju glöd och hjärta, men de behöver lite hjälp av de bredvid i staben, och av oss supportrar.