Historik
Föregående · 133 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Jo de godkänner målet för skottet är avlossat innan målburen är flyttad ur sin position.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
dempa: Då får du nog läsa regelboken lite bättre. Mål ska dömas om en försvarare flyttar målburen förutsatt att skottet avlossades innan målburen är ur sin position.
Det är den bedömningen domarna gjorde, gissar en domarkompis jag ringde snabbt.
Regel 98
Det är den bedömningen domarna gjorde, gissar en domarkompis jag ringde snabbt.
Regel 98
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Huge: Borde bli utv då hv-spelaren flyttar målburen. Ersson flyttade ju buren mot Oskarshamn och åkte ut
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: De kan väl ge tillbaka ett mål nu då, domarjävlarna
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Den kan han bli avstängd för. HV-crosscheckar ju också iofs
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 6
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Lindström: Fan vad ni ska bänka spelare. Skulle ni coacha hade vi inte haft fullt i andra perioden.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Otroligt surt med det bortdömda målet. Sjukt dålig bedömning
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Man plockar inte av spelare efter ett eller två misstag. Man coachar dem istället
+ 7
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Den här matchserien kommer ha många ansikten. Hoppas på att Nisse och Bombom är analytiska och kan peta i små detaljer och vrida på nån ratt här och där.
Mer kan vi nog inte begära av tränarduon.
Mer kan vi nog inte begära av tränarduon.
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Falken: Varför åker inte HV-spelaren ut när han åker rakt in i Ersson?
+ 8
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Solklar interference innan vi fick vår utvisning
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Jag ser det som lite positivt efter första. Att spelet skulle krampa visste vi, så varför gnälla över det? Som att sparka in en öppen dörr om och om igen.
Två boxplay har vi klarat mot seriens bästa PP. Håller med Kronwall. HV får precis som alla andra lag åka obehindrat in med fart i vår zon. Det måste rättas till.
Samt våra uppspel. Hujedamej.
Två boxplay har vi klarat mot seriens bästa PP. Håller med Kronwall. HV får precis som alla andra lag åka obehindrat in med fart i vår zon. Det måste rättas till.
Samt våra uppspel. Hujedamej.
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Kung_Sjödin: Det är väl Fröbergs klubba som träffar Sandberg.
Hur är regeln? Borde inte man åka ut ändå?
Hur är regeln? Borde inte man åka ut ändå?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Du ska nog inte förvänta dig för mycket. Bättre slå icing än att fastna med pucken i egen zon.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Tycker Scott blir crosscheckad i egen zon innan hv får sin målchans
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Man kan ju tro att man läser Hänt Extra när man tittar in här.
Folk borde läsa på om vad som kan klassas som förtal innan man postar skiten härinne. Spelar heller ingen roll om personer är skyldiga och dömda. Det kan vara förtal ändå.
Jag vill ha tillbaks vårt hockeyforum...
Folk borde läsa på om vad som kan klassas som förtal innan man postar skiten härinne. Spelar heller ingen roll om personer är skyldiga och dömda. Det kan vara förtal ändå.
Jag vill ha tillbaks vårt hockeyforum...
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Skrubben: Antar att möjligheten är stor att det ligger mer bakom Berglund-situationen än covid men bra att locket läggs på. Det sista som behövs nu är mer energiläckage.
Kan Josef och Nisse sy ihop den här gruppen och få alla åt samma håll så är definitivt möjligt att klara kvalet.
All skit som hänt är bara att lägga åt sidan, spelare och tränare ska in i sin bubbla.
Ju färre som tror på Brynäs, desto bättre. Tror möjligheten finns att det smyger in sig en liten säkerhet i HV-lägret:
”Se vilket kaos Brynäs har, detta kan bli lättare ändå trott”
Kan Josef och Nisse sy ihop den här gruppen och få alla åt samma håll så är definitivt möjligt att klara kvalet.
All skit som hänt är bara att lägga åt sidan, spelare och tränare ska in i sin bubbla.
Ju färre som tror på Brynäs, desto bättre. Tror möjligheten finns att det smyger in sig en liten säkerhet i HV-lägret:
”Se vilket kaos Brynäs har, detta kan bli lättare ändå trott”
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nu tycker jag det är dags att sluta älta skiten som varit. Två nya killar tar sig an ett nästan hopplöst uppdrag. Let's send them some love och så håller vi tummarna för att laget svarar upp mot den nya energin som kommit in föreningen.
Nu kör vi. Kom igen Brynäs.
Nu kör vi. Kom igen Brynäs.
+ 35
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8487}: Varför ens skriva så där? Nu sitter ju alla och blir irriterade på att du inte skriver mer
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Alla dissar ju Brynäs vägval just nu med Nisse och Bombom. Känns som om hv går in med favoritskapet i kvalet vilket passar oss bra.
Jag har inga som helst förväntningar på Brynäs efter detta fiasko till säsong. Allt är bara sjuk ångest just nu...
Jag har inga som helst förväntningar på Brynäs efter detta fiasko till säsong. Allt är bara sjuk ångest just nu...
+ 13
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: Tycker det är ett Bagdad Bob-uttalande. Alla kan se att baksidan är baktung och saknar spelskicklighet. Forwardssidan är åldersstigen och långsam.
Som gjort för att inte klara av att spela SHL-hockey.
Jag tror det viktigaste våra nya tränare göra nu är att få ner axlarna på spelarna samt att justera vårt special teams. Där tror jag matchserien kommer att avgöras...
Som gjort för att inte klara av att spela SHL-hockey.
Jag tror det viktigaste våra nya tränare göra nu är att få ner axlarna på spelarna samt att justera vårt special teams. Där tror jag matchserien kommer att avgöras...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Peja: Funderar lite över Sundlövs uttalande om att detta är ett av de bästa lag han satt ihop. Vad står det för?
Ser han inte problematiken kring sitt lagbygge? Den som vi alla andra ser? Svär han sig fri från ansvar?
En riktigt bra sportchef borde gå in till sin tränarstab och ställa frågan:
"Hur kan jag hjälpa er så att ni och laget blir framgångsrika?"
Tveksamt om det har hänt i Brynäs de senaste tio åren...
Ser han inte problematiken kring sitt lagbygge? Den som vi alla andra ser? Svär han sig fri från ansvar?
En riktigt bra sportchef borde gå in till sin tränarstab och ställa frågan:
"Hur kan jag hjälpa er så att ni och laget blir framgångsrika?"
Tveksamt om det har hänt i Brynäs de senaste tio åren...
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
mattiask: Vad tar styrelsen, Campese m fl för ansvar? Svär de sig fria nu och lägger all skuld på PA och VS? De borde avgå efter säsongen är slut.
+ 15
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Ja fast varför skulle det börja se bra ut nu?
Å andra sidan är detta som en träningsmatch.
Å andra sidan är detta som en träningsmatch.
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nibbe: Jag säger inte att PA ska vara kvar...men du kan för fan inte sitta där och tycka att spelarna inte har ansvar de också?
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nibbe: Du tänker att spelarna på isen är ansvarfria? Ser ju för fan bedrövligt ut vem som än tränar Brynäs, Bulan undantagen. Problemen ligger djupare än så i den här föreningen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Brynäsgubbe: Båda lagen är urusla på isen, och minst lika dåliga mentalt. Här finns inga fördelar för något av lagen. Mest dåliga åker ur...
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
TimraStockholm: Tycker det är en jävla skit-timing att posta det nu. Vad har du för jävla syfte??
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Horace76c: Kan vi inte lämna wo i sista och träna PP istället?
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
munkas: Vad fan gör Berra i det läget? En sketen puck out. Sammanfattar vår säsong.
Färjestads BK > Sv: Det tionde guldet
Svanru: Att 4:an hos er åkte ut var väl naturligtvis också fel?😂😂
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Nibbe: Ingen dubbelmoral alls. Två olika situationer. Domarna tog sig en rejäl titt på situationen dessutom.
+ 1
Föregående · 133 · Nästa
Två korrekt gjorda mål, men bara ett räknades.