Historik
Föregående · 135 · Nästa
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Mattson: De har ju samma poäng som oss så klart bättre kan de ju inte vara...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Dallemas: Står ju ett lika dåligt på andra sidan isen så du behövde inte leta så långt...
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Per HApps: Nu hade vi flyt men sånt brukar Wolmer jämna ut ska du se så du kan nog snart sluta grina...
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Supportern: Wikegård tycker man ska få åka på målisen I målområdet🙄
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
KulaShaker: Vi måste ju sätta något av våra lägen. Annars kommer det bita oss i röven snart
+ 1
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Ove Myling: Den stora frågan idag är om man vågar/orkar se ångestmatchen.?
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Brynäsgubbe: Dom chansar ju framåt. Klart det blir ihåligt bakåt.
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Forsberg 1978: Ja du har sagt det nu varje match
+ 10
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Andy Tiger: Är ju ett handpass i uppspelningsfasen ju.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
{8399}: Tyvärr skapar vi inte så mycket än så länge
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Davey85: Så bra har ju inte DIF varit så det ska behöva stå 3-0. Visst är det inte orättvist med DIF-ledning men lite medstuds har de ju haft. Vid två av målen borde vi fått ut pucken och så borde Ersson tagit den första pucken.
Sjukt svårt att ta poäng nu.
Sjukt svårt att ta poäng nu.
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Ove Myling: Nu tycker jag du hittar på när du skriver så där
Ge upp redan? Vad är det för stil?
Ge upp redan? Vad är det för stil?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
bradberry: Vi är inte bättre än så här. Så enkelt är det. Vi har ingen jämnhet i spelet över tid. Därför klarar vi att sprattla till några matcher för att sen tappa det helt igen...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Ove Myling: Det är det väl ingen som tror när vi ligger näst sist i serien???
Dessutom är vi seriens sämsta bortalag.
Dessutom är vi seriens sämsta bortalag.
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Qvarre: Går inte att ge bort pucken så I egen zon. Sorry Brynäs, det håller inte. Både vid 2-0 och 3-0 hade vi kunnat få ut pucken.
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
{8399}: Men fy fan. Så ger man bort en match.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Pigalle: Hur fan är det där en fasthållning?
+ 1
Brynäs IF > Sv: Djurgården IF - Brynäs IF 2021-03-18
Forsberg 1978: Hur kan de bomma den trippingen?? Bara på Hovet...
+ 3
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
kexxet: Ja, två nya är hemskickade idag samtidigt som de återupptar verksamheten. Lördagens match är definitivt i farozonen.
+ 2
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Ove Myling: Tycker de är på Erssons klubba där vid målet...
+ 1
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
Supportern: Exakt. Tyvärr brister det ju sjukt mycket i uppspelen
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF - Örebro 2021-03-16
bradberry: Vi möter ju ett bättre lag än Frölunda som var betydligt mer lättlästa och tokpressade bort sig. Det gör inte örebro
Oskarshamn leder
Oskarshamn leder
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
{8399}: Vi släpper tre!!!! skott i tredje perioden. Fy fan vad bra.
+ 21
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
+ 3
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Pigalle: Starkt målvaktsbyte av OIK. Först silar ryssen tre baljor, sen kastar amerikanen in tre stycken baljor
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Forsberg 1978: Hehe. Positivt! Perfekt att vi är så aggressiva framför vår målis hela tiden. Älskart.
+ 4
Brynäs IF > Sv: A proposito de nada
Svensson_62: Vän av ordning undrar varför det inte blev 2+2 när Danielssons läpp sprack?
Föregående · 135 · Nästa
Vad hade de, 16 raka förluster...