Historik
Föregående · 10 · Nästa
Leksands IF > Sv: Dög ej i Leksand.....
Diaz: vad skulle det vara för hinder,tror inte han tänker så
Leksands IF > Sv: Dög ej i Leksand.....
Db_04: Bergenström kan han vara nått för Mora tro?han måste väl vilja lira elitserie
Mora IK > Sv: Truppen 07/08
PappaKeno: Bättre backar önskas tack ,6 och ingen riktig bra ,(skulle vara Cedergren då)
Mora IK > Sv: Biljettsläpp??
Kilmister: Ja blir det inte fullt nu i hallen så är det lika bra att lägga ner
Mora IK > Sv: Rådbjär blåste bort Mora från slutspelet !
Stigsson: Men Rådbjer är bland dom bästa kanske den bäste så är det
Mora IK > Sv: Den avgörande omgången 53
Stigsson: Rådbjer var bra Mora fick chansen på slutet men kunde inte göra nånting där gick slutspelet upp i rök, nu gäller det att slippa kval,men det skulle kanske inte vara så dumt med 5 hemmamatcher till
Mora IK > Sv: Inget speciellt
Tubest: inte så tokig, Mora har en skadefri trupp ,men man måste komma upp i fart tempo om man ska kunna rå på HV MERA FART
Mora IK > Sv: Helvetesvecka eller möjligheternas vecka
mattias - 74: Nej du har väl inte riktigt förståndet med dej sorry!!!!!!
Mora IK > Sv: Helvetesvecka eller möjligheternas vecka
mattias - 74: Db 04 är en riktig bra kille han håller på Mora också, värre med dej
Leksands IF > Sv: Fredag 9/2 kl.19.00 Leksand - AIK
Db_04: det är svårt att veta hur alla utlänningar reagerar om man skulle hamna i en kvalserie
Leksands IF > Sv: Fredag 9/2 kl.19.00 Leksand - AIK
Db_04: Hur många matcher är det kvar innan kvalserien?????
Mora IK > Sv: Inför den viktiga slutspurten.
horcoff: hoppas att man tränar kvalite och inte bara leker den här veckan som kommer skulle behövas en formtopp
Mora IK > Sv: Wifsta-Östrands IF - Mora IK (3 feb)
mattias - 74: det är ju försvarsspelet man lever på,din dumma drant
Leksands IF > Sv: Silly Season 2006 - 2007
mattias - 74: ÄR nog svårt att få några bra spelare till lag i div 2
Mora IK > Sv: Frölunda - Mora
henrikj: Ja vilken målvakt ,ikväll var han bra ,hur ska man nu göra med tränarna då inte kan man väl sparka dom nu???????
Mora IK > Sv: Klart med nya tränare till Mora?
Mr Walker: Det var nog inte vad många hade förväntat sej Olle Öst tror nog att han inte platsar riktigt, varför inte en ung tränare
Mora IK > Sv: Tåget har gått?
Anders i Budum: Inga nyförvärv??? händer inget, Har Mora lagt sig och väntar man på kvalserien
Mora IK > Sv: Modo - Mora 23/1
henrikj: Det är otroligt att man inte gör nånting utan låter det rulla på bara ,det här laget klarar inte något kval med samma herrar vid rodret
Mora IK > Sv: Sparka Harri samt Djoos och det är...NU!
horcoff: Ja vist men frågan är väl om dom lyssnar (spelarna) om dom vill ha dessa herrar
Föregående · 10 · Nästa