Historik
Föregående · 11 · Nästa
Mora IK > Sv: Spengler Cup 26-31 december
Stigsson: Ja vist är det, håller med , tror nog också att dom har haft det väldigt kul där nere kan göra dom väldigt gott
Mora IK > Sv: Spengler Cup 26-31 december
Stigsson: Ja jag undrar hur man tänker,gå till final eller vila,Hur ska man klara kommande vecka med 3 tuffa bortamatcher ,det kan kosta mycket det här äventyret
Mora IK > Sv: Lite allt möjligt, tråd!
Db_04: Lite andra regler idag,han kommer malmö att ha nytta av
Mora IK > Sv: Mora - Färjestad
Kråkbergsanton: Och vad gör han då?Jag har då inte sett nån förändring det är ju en parodi som dom håller på med i Mora båset, vakna innan det är för sent
Mora IK > Sv: MORA - FRÖLUNDA
sold: Ja än är det för tidigt att säga att det är frid och fröjd, Kommer flera viktiga matcher MEN kan man jobba som man gjorde igår så kanske vändningen kan komma,sen får man hoppas att inte skogs och boggen blir borta
Mora IK > Sv: Dags för Harri Rindell att lämna över
Bonäs norra: Ja ska man skratta eller gråta ,efter uppehåll ska man väl vara förberedd det måste vara värre än jag trodde, något är fel iallafall
Mora IK > Sv: Lite allt möjligt, tråd!
horcoff: Det skulle behövas lite ny energi i laget,Inga juniorer kan lyfta laget Men det måste spelas in yngre killar i laget för framtiden så här går det inte att hålla på varje år byta15 spelare, nästa år är det lika igen då behöver man en ny tränare också,hoppas man börjar tänka till lite om man vill vara kvar i ES
Mora IK > Sv: Lite allt möjligt, tråd!
horcoff: Ja det blir bara hårdare och hårdare inget lag vill åka ner i kvalserien,det kommer att bli väldigt tufft
Mora IK > Sv: Luleå - Mora
horcoff: Jo vist är det så, Luleå är ett bra lag inget snack om den saken men man måste sända lite signaler att det här är inte bra plocka in några nya killar det finns faktiskt
Mora IK > Sv: Luleå - Mora
horcoff och så har man juniorer som kör som fan i Luleå,undrar om man tänker något i Mora när man ser detta??????????
Mora IK > Sv: Inför Brynäs
horcoff: Verkar inte spela nån roll hur bra junisarna är dom får inte en chans iallafall,så här kan det inte fortsätta!!!!!!
Mora IK > Sv: Inför Brynäs
horcoff: Håller helt med dej, skador ja vist det får alla lag,men än är det väl inte skador på så viktiga spelare,sen har man juniorersom är duktiga men inte får spela nej nu får dom ta och kamma sej lite,jävligt konstigt att andra lag kan ha juniorer med men inte Mora t.ex Luleå är deras junisar så mycket bättre????? skitsnack säger jag.Nej Mora ik ta och fundera lite vad det är som håller på att hända,bensinen ar slut har varit så en längre tid finns inget Tempo m.m
Leksands IF > Sv: Leksand - Nyköping
Db_04: Vore jag leksing så skulle jag inte jubla direkt när man såg AIK-Leksand Går lite tungt för Dalalagen just nu
Mora IK > Sv: Mora - Timrå
henrikj: Det är nu när det går så tungt det kommer att visa sig om Harri och /com. kan hantera det hela ,det finns en hel del som jag ser det som verkar lite konstigt tänker på laguttagningar m.m,Hoppas jag har fel men det ser inte bra ut
Leksands IF > Sv: GLAD PÅSK!!!
GävleLasse: Det är som det brukar vi får väl se hur det går när dom kommer igång,tror nog att det är fler lag som vill vara med och slåss om elitserien, kanske vi hamnar där Brynäs och Mora i kvalserien vem fan vet
Leksands IF > Sv: GLAD PÅSK!!!
Db_04: Tyvärr så tror jag att Leksand får det svårt att ta sej tillbaka till ES saknas en hel del sorry
Leksands IF > Sv: Mora IK - Leksands IF i Mora Cup
Alisandali: Bra Leksand ni visar att det finns lite jävla i laget
Mora IK > Sv: Mora Cupen
Metal Guru: Nej du det här duger inte ,Så här får det inte se ut ett leksand som spelar fyndigt och med fart och ett Mora som tycker att det är inte är roligt alls,Sen att man tränar så hårt det håller inte det gör Leksand med,Det är skrämmande att man visar upp en så dålig känsla när det är lite folk som kommer för att se sitt Mora, Det finns en hel del att göra som jag ser det, Finns inte mycket som fungerar ( nu är jag väldigt besviken)
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Db_04: Cedergren är mycket bra redan, å får inte han chansen så vet jag inte hur man ska få in några egna jun...Jag har då inte sett något bättre j-20 kille på många år ,jag har sett en och annan kille om man säger
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
mattias - 74: hur kan du säga det har du sett dom spela, eller yrar du bara
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Db_04: Vi får väl ge killen en chans så får vi väl se vad han går för,kan nog bli rätt bra
Mora IK > Sv: Träningsmatcher
Db_04: JA väldigt roligt Cedergren var då något väldigt extra ska bli väldigt kul att följa han,jag hoppas han tar en plats,
Föregående · 11 · Nästa