Historik
Föregående · 12 · Nästa
Mora IK > Sv: Träningsmatcher
Dino: Cedergren är klart mycket bättre än Danielsson,kommer nog att ta en plats hoppas då jag att han gör, en sådan bra kille var det länge sen jag såg superlöfte helt klart
Leksands IF > Sv: Brynäs - Leksand i Sandviken
Db_04: Ja nu är det väl snart SM-guld som gäller igen!!!!!!!!!!!
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
horcoff: helt rätt, det är på gång med nån forward, Ross hade väl sina ljusa stunder ,Bättre att han hade gått till nån utlänsk klubb
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Db_04: pengar och åter pengar lille vän, är det enda som styr,klubbhjärta är det inte tal om.
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Db_04: helt riktigt ska det vara utlänningar ska det vara riktigt bra spelare som tillför något det är för mycket nu
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
MIK 7-1: Jo då det ser rätt bra ut,men det kan väl inte vara bra att värva många utlänningar på på ett-årskontrakt,nästa år är det samma visa igen, tycker att det är lite fel väg att gå
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Db_04: vete fan vart det här är på väg,har svårt att se att det är långsiktigt bra
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
horcoff: Måste väl komma nån vass forwad tycker man,Center helst,finns ingen just
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Db_04: Vad klok du är ibland, håller helt med dej,Det här går inte fortsätta,det håller då inte om man siktar längre än ett år framåt
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Db_04: Tänk att det inte finns nån svensk som kan spela hockey!!!!!!!!!!!!
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Db_04: Jo det är en sak att han är med och tränar, men att han står under rykten ,men det är väl inte helt omöljigt att han blir med truppen
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Matti: undrar vem det är som kommer med alla dumma rykten helt åt helv....
Leksands IF > Sv: Silly Season 2006 - 2007
Db_04: men vad finnar det börjar bli i Leksand (hur kan det komma sig)
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Db_04: ja jag har kollat lite vad som finns ,tror lite på Ahonen men det kommer nån mer det är jag säker på
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
Db_04: vist kan det vara så men jag är kritisk till det som har kommit det är för dåligt (har väl för stora fodringar) men det är väl inte färdigt än laget så vi får se
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
LA Kings: Verkar väldigt segt måste jag säga,måste väl komma något bra Wessner ja vist men bättre vill man nog se
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
RQT: Ja det är långt ifrån färdigt Backsidan ser inte bra ut, målvakterna??????????
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
RQT: Ja men det måste komma lite klass-spelare också betydligt bättre än Welssner,verkar vara svårt att det ska bli något,en topp Center b.l.a
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
LA Kings: Räcker nog inte med en,var är nyförvärven tro?Men det blir väl som vanligt ,Ta smulorna som blev över!!!!!!!!!!1
Mora IK > Sv: vem saknas
LA Kings: Sperrle blir då inte kvar det är då säkert,Kul att Mora hugger på Lotvonen skulle passa bra här
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
zeb: Nästa år blir väldigt tufft för Mora med Malmö och skellefteå i ES,gäller att värvningarna blir bra riktigt bra någon ska bli 11-12 och spela kval också,Vi får väl se om MIK kan hänga med i penningkarusellen och få hit bra spelare.På sikt måste man göra något åt spelarlönerna måste nog bli som i NHL lönetak, annars försvinner alla småklubbar,det blir 4 stora kvar
Mora IK > Sv: Truppen 06/07
RQT: Ja vilka drömmar,Tukka är väl 87-a vi har en väldigt bra 87-a i lars johansson som borde kunna flytta upp i a-laget ( inte glömma Ernlund)
Föregående · 12 · Nästa