Historik
Föregående · 14 · Nästa
Leksands IF > Sv: Brynäs-Leksand
mattias - 74: SSK kanske men Brynäs är ett bättre lag än Leksand tyvär, tror nog att leksand får det svårt ,är lite för långt efter
Mora IK > Sv: Kvällens domare
Stigsson: Det blir bra det ,Mora måste skärpa till sig lite och inte ta så många dumma utvisningar,och hålla en jämnare nivå, är för mycket berg o dalbana i spelet
Mora IK > Sv: Brynäs - Mora 3/12-2005
rbn: Bedrövligt Mora släppa poäng mot ett så dåligt lag Skärpning
Brynäs IF > Sv: Brynäs IF-Mora IK 3/12
70 Rodrigues: Fy vad dåliga Brynäs är skulle inte ha haft poäng igår
Mora IK > Sv: Färjestad - Mora
Db_04: Varför hoppas du det då Hjälper det Leksand?Kanske Dalarna blir utan lag i es är det bra det Ta och tänk lite
Mora IK > Sv: Färjestad - Mora
mattias - 74: Och vem fan har sagt att Mora är så bra då,Bara det att Leksand blir inte bättre med det lag man har så är det
Mora IK > Sv: Färjestad - Mora
Db_04: Blir inte bättre än så här för Leksnd har du inte fattat det än
Leksands IF > Sv: Leksand - Djurgården
mattias - 74: Grattis Leksand vinner i morgon mot Djurgården!!!!!!
Mora IK > Sv: Transferfönstret
Steff: Ja för det finns bra svenska spelare allsvenskan t.e.x Andra lag provar och lånar varför inte Mora????
Mora IK > Sv: Dagen rykten
sold: Ta hit lite allsvenska spelare och prova ,finns en hel del som har i sina kontrakt att man kan gå till en elitserieklubb
Mora IK > Sv: Några tankar om Mora
mattias - 74: Han kommer nog igång ,men det finns nog andra som inte gör det
Mora IK > Sv: Några tankar om Mora
nyz: Leksands lag är också bara medelmåttor, publiken är väldigt okunnig om hockey iallafall dom gånger jag har varit där
Mora IK > Sv: Några tankar om Mora
Anders i Budum: Ja men hur länge ska man vänta det händer ingenting,Man måste nog fundera på att byta ut vissa spelare det håller inte
Mora IK > Sv: Mora-Linköping
Puppe: Jag hoppas Mora visar lite het vilja då,och att dom så kallade nyförvärven börjar visa någonting börjar väl bli dags nu 14-omgångar
Mora IK > Sv: Brynäs - Mora 15/10
Steff: slaget om siljan ja vad hjälper det om man slår Leksand några gånger och sen kanske men åker ur tycker det är lite löjligt, man måste nog se lite större,
Mora IK > Sv: Brynäs - Mora 15/10
Steff: Nej det är jag inte men jävligt besviken hur man kan uppträda så dåligt när man leder med 2-mål i sista perioden
Leksands IF > Sv: Orkar Snart Inte Mera!!
Anders i Budum: behöver nog mer än så är jag rädd för,inte mycket som stämmer nu leksand kanske tar sin första seger på måndag
Mora IK > Sv: Brynäs - Mora 15/10
Metal Guru: Ja vad ska man säga Mora-Leksand på måndag för mej kvittar det vem som vinner samma skit båda lagen, elitseriens klart sämsta lag,Hur fan kan man spela så illa som i moras fall leder med 2-mål innför sista MOT Brynäs måste ha varit taktiskt helt åt helvete. Ileksands fall är det inte mycket att säga om,Frölunda är bra
Mora IK > Sv: Mora IK - SSK
mr big: Nej för fan ta inte hitnån sån ,skicka Jordan och ta hit en riktig canadensare med rätt inställning
Leksands IF > Sv: Evensson till Leksand!!
Db_04: Ja tänk det sa jag till dig innan serien började att pirro blir Leksands fall
Leksands IF > Sv: Evensson till Leksand!!
Db_04: Och varför skulle nån av dom ta ett sådant brögäng löjligt att tro
Leksands IF > Sv: Lotvonen????
Db_04: Men man hade ju kunnat lagt måndag tisdag när det är delad omgång iallafall
Föregående · 14 · Nästa