Historik
Föregående · 15 · Nästa
Mora IK > Sv: Linköping- MIK
Larionov: Verkar som MIK har tappat både fart och sting, ser inte bra ut
Leksands IF > Sv: Djurgården - Leksand
mattias - 74: Ryssen då som var så jävla bra verkar inte vara nånting, vem har värvat han då
Leksands IF > Sv: Djurgården - Leksand
mattias - 74: Han har väl inge annat att sätta in, dåligt med backar
Mora IK > Sv: Linköping- MIK
MonkeyBoyF: ingen risk inte med så dåliga avslut det är bedrövligt inga målskyttar
Leksands IF > Sv: Ingen rolig läsning!!
Db_04: Går inge bättre för Mora bedrövligt båda Dalalagen helt under isen
Leksands IF > Sv: Djurgården - Leksand
Db_04: Hur lång avstängning blir det på Bicek eller vad han heter?
Leksands IF > Sv: Ejendals Arena
Db_04: lungn nu Leksingar poängen kommer, tror ni tar Djurgården på Torsdag
Mora IK > Sv: Vi har inte sämsta arenan!
Db_04: Å vad har du fått det ifrån då? nu är du ute och cycklar igen
Mora IK > Sv: 2005.09.29 Frölunda-Mora
Db_04: Det vet jag att du inte gör.Men verkligheten kommer till slut ,fast det svider
Brynäs IF > Sv: BRYNÄS IF-LEKSANDS IF den 26/9 PREMIÄR!!!!!
Falken: Bra Brynäs,Tufft. så ska Leksand tas mycket kropp så kommer dom ingenstans
Mora IK > Sv: Anrell dömmer ut Mora IK iår igen!
Alisandali: Och vem fan bryr sig,Henrik Lundgren vet väl inte vem Harri är, Skolpojkar Anrell brukar inte kolla så mycket på hockey han tittar mest på publiken
Mora IK > Sv: Anrell dömmer ut Mora IK iår igen!
Db_04: Ja säkert måste väl finnas något trevligare att skriva om, jävla tjat om vem som är bäst,Låt dom köra 20 omgångar först
Mora IK > Sv: Anrell dömmer ut Mora IK iår igen!
Stigsson: Vad tjatiga dom är, det är väl bara att vänta tills det hela börjar ,Det visar sig snart vart det lutar
Brynäs IF > Sv: Den slutliga tabellen.
Huge: Ja om det hade varit en match , men dom var lika dåliga i 3 dagar Boorken har nog lite att jobba med är jag rädd för Honken möjligen kan rädda dom
Brynäs IF > Sv: Den slutliga tabellen.
The play maker: Vakna!!!! Brynäs 6-a det var det löjligaste jag sett,Det jag såg i Cupen i Mora var då det sämsta jag sett av ett elitserielag på många år
Mora IK > Sv: Bomben har briserat!
Db_04: Ja jag har sett att man skriver om alla utlänningar ,Det kommer nog mer ,en riktig bra Center är väl det som skulle behövas
Mora IK > Sv: Bomben har briserat!
Db_04: Nej det är väl så, Jag hade hoppas på en något mer etablerad spelare gärna svensk ,Börjar bli många utlänningar i laget nu, får väl se om man får ihop det
Mora IK > Sv: Bomben har briserat!
Db_04: Vi får väl se vad det är för något, Å andra sidan viste vi inte mycket om horcoff heller
Mora IK > Sv: Bomben har briserat!
mora1: Nu hoppas jag bara att dom unga killarna får vara kvar i laget och få en chans fast det kommer killar utifrån så dom inte blir utlånade,för då är det bedrövligt,Det finns andra killar som inte håller klass,skicka iväg dom!!!!!!!!!
Brynäs IF > Sv: Brynäs - Mora i SCA Cupen!
Teppo: Brynäs är inte bra vänta så får ni se när ES börjar,får nog väldiga problem i år
Mora IK > Sv: Brynäs IF - Mora IK
Db_04: Ja verkar som det blir betydligare offensivare i år lite mer fysik inte så mycket väntan som det var förra året
Mora IK > Sv: Brynäs IF - Mora IK
Db_04: Det är riktigt men väldigt tråkigt att titta på gammla Leksand hockeyn är då helt bårtblåst, har sett leksand spela i många år nu såg det väldigt knackigt ut, men man spelar väl med dom resurser man har
Mora IK > Sv: Brynäs IF - Mora IK
Db_04: Dom spelar bra anfallshockey inte som tråkiga leksand med defensiva pirro i båset
Föregående · 15 · Nästa