Historik
Föregående · 16 · Nästa
Leksands IF > Sv: Ny spelare!
Leksand4Life: Ni har för dålig tränare därför vill han inte spela i leksand
Leksands IF > Sv: Jubileumsturneringen
Stigsson: ingen märkvärdig kille kommer att gå på en riktig nit när det börjar
Leksands IF > Sv: Jubileumsturneringen
Db_04: ska jag vara ärlig tror jag inte leksand har mycket mer att komma med tyvär väger lite lätt
Leksands IF > Sv: Jubileumsturneringen
Db_04: Ja jag såg alla matcher måste säga att jag hade väntat mej lite mer av Brynäs,Leksand var nog som jag trodde dom skulle vara såg lite klena ut i närkampsspelet, men det är ju några veckor kvar innan det börjar på riktigt
Leksands IF > Sv: Jubileumsturneringen
Db_04: har du varit och tittat på cupen, vad tyckte du (som är expert)!!!!
Leksands IF > Sv: Jubileumsturneringen
Anders i Budum: ush vad leksand är dåliga bedrövligt!!!!!!!!!!1
Leksands IF > Sv: Jubileumsturneringen
mattias - 74: Tempo i kroppen ,Lif måste väl ha tempo i kroppen som har spelat fler matcher, vist man ska väl inte slå ihjäl varan, det kan bli skador
Leksands IF > Sv: Jubileumsturneringen
Db_04: Ja du Db Jag tyckte lif såg väldigt klena ut i närkampsspelet,måste nog träna lite bättre annars blir det problem, sen visade det sig att när man vinner mycket tror man att man är bättre än man är. Och fajten Watt-nilsson det var väl ingen fajt domarna bröt alldeles för tidigt inget blod ingenting
Leksands IF > Sv: SuperLasse Jonsson
Db_04: kommer leksand till Mora och vinner cupen till helgen tro??? dom verkar vara jätte duktiga nu
Leksands IF > Sv: mästarcupen
Db_04: Jag hoppas att både Leksand och Mora klarar sig kvar och gjärna slutspel, Men du vill väl att Mora ska åka ur förstår jag,Tycker det är starkt om Dalarna kan ha två lag i ES
Mora IK > Sv: Silly Season inför 05/06
83 Liljegren: oj vad kaxiga Brynäsarna är , ta och kom ner på jorden,I år måste väl ni få probliem att hänga kvar ,med det laget , gammla avdankade gubbar med molin i spetsen,
MoDo Hockey > Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Poffa: Hur går det med Modo då? har ni några spelare kvar?alla verkar sticka till NHL hur blir det med Sedinarna? Blir nog tufft för Harald
Leksands IF > Sv: Silly Season
Db_04: helt sant men sen är det vad det finns för pengar i klubbarna att köpa för, tror att bif lif mik måste tänka på ekonomin går inte att värva hur som helst det kan komma väldigt surt efteråt
Leksands IF > Sv: Silly Season
Db_04: ja så är det nog, man måste väl vara realist,det ser lite tunt ut för närvarande i lagen men sen vet man inte vad som kommer det är väl pengarna som styr vad det finns att handla för
Leksands IF > Sv: Silly Season
83 Liljegren: ingen varken lif eller bif kommer till nåt slutspel inte mik heller, får nog kämpa för att hålla sig kvar som det ser ut idag
Mora IK > Sv: Silly Season inför 05/06
Dino: tror du verklingen det? tror att det inte blir nån bomb, är nog den här veckan som gäller
Mora IK > Sv: Lockouten är slut
Db_04: men lilla vän du ska nog inte snacka om känligt du ,masken i Leksand och hans förehavande det är känsligt att skriva om eller som du sa låg nivå oj oj
Mora IK > Sv: Lockouten är slut
Anders i Budum: Lungn Anders hallen i Leksand kommer nog att kosta bra mycket mer än man har räknat med,Är väl kommun som får lägga i när det fattas.Om dom nu hinner bli klar i tid, ligger efter nu hörde jag
Mora IK > Sv: Lockouten är slut
Slinger: fan vad leksingar det är här inne då,verkar vara väldigt intreserade av Moraik
Mora IK > Sv: Lockouten är slut
Slinger: Du får inte skriva något illa om masken db 04 blir så ledsen då
Leksands IF > Sv: Målvakt till Leksand ??!!
83 Liljegren: Ja vad ska man säga,bäst att inte säga nånting vakna """"
Leksands IF > Sv: Målvakt till Leksand ??!!
83 Liljegren: du vet inte vad du pratar om du,Brynäs måste väl få det svårt med den truppen
Mora IK > Sv: Lockouten är slut
Db_04: ska bli roligt att se vilken plånbok masken och comp;; har att köpa för
Mora IK > Sv: Silly Season inför 05/06
Stigsson: det är väl för varmt ingen kan tänka klart kanske ,måste väl komma något besked om nhl snart
Mora IK > Sv: Leksand Vs Mora
Db_04: Hur kan du tro så på leksand i nuläget eller drömmer du leksand har väl inte något märkvärdigt lag på papperet tror då inte pirro ror det i land
Leksands IF > Sv: Truppen 05-06
Db_04: har du inte fattat att det blir NHL allt är nog klart kommer nog ett besked vilken dag som helst, så Marek blir nog bara en susning ,men Leksand har så bra lag förut
Föregående · 16 · Nästa