1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507706 inlägg · 4189 ämnen
3038376 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: Silly Season
Zource: Sant, inte varit någon juniorkramare förut, men ser hur bra de är, så blir det direkt roligt. 2 nya seniorer blir ju välkomna till truppen hur som helst

Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Med tanke på att hinken verkar vänta in free agency där borta så tror jag att man vill slå på stort dom två sista nyförvärven. Det behöver inte betyda att det blir bra, men tror vi kan förvänta oss två riktigt bra forwards.

Sv: Silly Season
Costanza: Om Elton och Hallin tar nästa kliv i år så är det som två riktigt bra nyförvärv. Billiga nyförvärv dessutom. Om även Milan kan ha en riktigt bra säsong, då snackar vi!

Sv: Silly Season
Silly: Klockrent !!!!

Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Du kan hockey. Jag tror att ungdomarna är tokbra och öser på.

Sv: Silly Season
Costanza:

Gnugga på, Gnugga på... Gnugga på , Gnugga på..
Vi är från Höga land...
Som kallas Foppa Land

Gnugga på , Gnugga på ...

Sv: Silly Season
Smurfen: Gnugga på, gnugga på! Vi är från höga land. Medaljer ska vi få.

Sv: Silly Season
modomille: kan säkert bli ett bra förvärv om det inte var för den totala avsaknaden av sexighet bland förvärven så här långt. Trodde avsolut på mer hype på de 3 sista fwd platserna.

Känns ganska blasé. Men får vi ett fungerande lag o fungerande taktik så kanske mycket är vunnit. Men att bygga hype inför säsongen med de spelare vi har i truppen det blir svårt.

Nu gäller det verkligen att man hittar rätt på de två som är kvar. Men även om så blir fallet, så kanske vi måste räddas av ungdomarna o deras utveckling.

Sv: Silly Season
Smurfen:

Vi är från Svealand....
Med hundra tusen man....

Sv: Silly Season
Costanza: Art Vandelay hade väl lastat både frun, villan och bilen?

Sv: Silly Season
Costanza: Gnugga på gnugga på .............
(kanna på) sen kan jag inge mer

Fyll på någon Tack !

Sv: Silly Season
modomille: Gnugga får bli ledordet..

Sv: Silly Season
Costanza: AIK och SSK får gärna ta in dyra bacon psyken vi gnuggar oss fram!

Sv: Silly Season
modomille: MoDo borde kunna lasta upp en dyr jävla förstakedja men känslan är att det finns en handbroms i klubben. Vi får se vilka de blir. Spännande hursomhelst!

Sv: Silly Season
mattias - 74: Nu snackar vi ju dock HA och inte SHL, sen tror jag ingen här förväntar sig att han ska vinna den interna poängligan. Han kommer nog vara den som på pappret är den svagaste spelaren av dom som vi ska ha in.

Sv: Silly Season
Frontschwein: Lyft in 5 nya spelare vid jul annars och kötta!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
DrCox:

På Brynäs Årsmöte sa medlemmarna ja till att samarbeta med Red Bull.

Sv: Silly Season
Vargen:

Han är bra inget snack om saken men tro inte att Karlberg skall vinna den interna poängligan för det kommer han inte göra

Hans farsa vet nog hur han skall spela honom men som supporter till Leksand så känns han som en stabil allsvensk spelare

Han var ok i SHL inte mer

Att han gjorde bra ifrån sig var att han hade bättre spelare omkring sig men jag unnar honom all lycka men jag skulle tona ner förväntningarna en aning

Sv: Silly Season
Frontschwein: högsta önskan hade varit direkta bryt av kontrakt med bedrövliga berglund och måns.

Då hade vi haft pengar till en till toppback och en riktigt bra forward till. Nu står vi med två riktiga blysänken i budgeten..

Op ser jag inte heller nån funktion hos. Gör en bra match på 20.

Fortfarande sexa. Får vi in två stycken av shl kvalitet modell högre i första kanske vi kan ta oss oss till final.

Sv: Silly Season
Vargen: Nej utveckla

Sv: Silly Season
modomille: En Leksing skrev nedan att han är mer av en slitvarg. Räcker inte det?

Sv: Silly Season
Costanza: nu gör jag alltid för att jinxa detta. Karlberg är naturligtvis en jävla sniper och har en grym bössa.

Får han en speluppläggare bredvid sig så kan denna spelartyp vara direkt avgörande.

Jag är kluven till om tränarrelationen behöver vara negativ. Den kan faktiskt också ha en positiv inverkan. Vet flera gånger folk som jobbat far och son och det kan snarare leda till högre kravställan.


Nä. Jag är positiv till denna värvning egentligen. Bättre än topping iaf och Linus.

3038376 · »

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB