Zource: Sant, inte varit någon juniorkramare förut, men ser hur bra de är, så blir det direkt roligt. 2 nya seniorer blir ju välkomna till truppen hur som helst
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Med tanke på att hinken verkar vänta in free agency där borta så tror jag att man vill slå på stort dom två sista nyförvärven. Det behöver inte betyda att det blir bra, men tror vi kan förvänta oss två riktigt bra forwards.
+ 1
Sv: Silly Season
Costanza: Om Elton och Hallin tar nästa kliv i år så är det som två riktigt bra nyförvärv. Billiga nyförvärv dessutom. Om även Milan kan ha en riktigt bra säsong, då snackar vi!
+ 1
Sv: Silly Season
Costanza:
Gnugga på, Gnugga på... Gnugga på , Gnugga på..
Vi är från Höga land...
Som kallas Foppa Land
Gnugga på , Gnugga på ...
Gnugga på, Gnugga på... Gnugga på , Gnugga på..
Vi är från Höga land...
Som kallas Foppa Land
Gnugga på , Gnugga på ...
+ 2
Sv: Silly Season
modomille: kan säkert bli ett bra förvärv om det inte var för den totala avsaknaden av sexighet bland förvärven så här långt. Trodde avsolut på mer hype på de 3 sista fwd platserna.
Känns ganska blasé. Men får vi ett fungerande lag o fungerande taktik så kanske mycket är vunnit. Men att bygga hype inför säsongen med de spelare vi har i truppen det blir svårt.
Nu gäller det verkligen att man hittar rätt på de två som är kvar. Men även om så blir fallet, så kanske vi måste räddas av ungdomarna o deras utveckling.
Känns ganska blasé. Men får vi ett fungerande lag o fungerande taktik så kanske mycket är vunnit. Men att bygga hype inför säsongen med de spelare vi har i truppen det blir svårt.
Nu gäller det verkligen att man hittar rätt på de två som är kvar. Men även om så blir fallet, så kanske vi måste räddas av ungdomarna o deras utveckling.
+ 1
Sv: Silly Season
+ 1
Sv: Silly Season
+ 1