1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 507707 inlägg · 4189 ämnen
3038377 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Släpper stoltheten här och hör om någon behöver 52-åriga George i något jobb i Västernorrland eller Västerbotten. Jag kan allt.

Sv: Silly Season
Zource: Sant, inte varit någon juniorkramare förut, men ser hur bra de är, så blir det direkt roligt. 2 nya seniorer blir ju välkomna till truppen hur som helst

Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Med tanke på att hinken verkar vänta in free agency där borta så tror jag att man vill slå på stort dom två sista nyförvärven. Det behöver inte betyda att det blir bra, men tror vi kan förvänta oss två riktigt bra forwards.

Sv: Silly Season
Costanza: Om Elton och Hallin tar nästa kliv i år så är det som två riktigt bra nyförvärv. Billiga nyförvärv dessutom. Om även Milan kan ha en riktigt bra säsong, då snackar vi!

Sv: Silly Season
Silly: Klockrent !!!!

Sv: Silly Season
MorganaLefaey: Du kan hockey. Jag tror att ungdomarna är tokbra och öser på.

Sv: Silly Season
Costanza:

Gnugga på, Gnugga på... Gnugga på , Gnugga på..
Vi är från Höga land...
Som kallas Foppa Land

Gnugga på , Gnugga på ...

Sv: Silly Season
Smurfen: Gnugga på, gnugga på! Vi är från höga land. Medaljer ska vi få.

3038377 · »

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB