Willow: Ja till viss del liknar truppen mer den vi gick upp med men tycker backsidan är svagare. Vi har ingen poänggörare och saknar ett par fler defensiva grovjobbare som Folin och Ingman.
Willow: Elton är en kul spelare att ha i vårt annars trubbiga lag idag. Hoppas det kommer in ett par tunga poängspelare nu i slutet. Blir intressant att följa Falkenhäll också som öste på bra då han fick chansen.
Willow: Har ju inte undgått någon i år att han fuskat defensivt och är en individualistisk spelare. Han hade gått topp 10 om han hade en bättre allaround-förmåga. Krävs ingen Einstein för att förstå det.
Förhoppningsvis får vi ha kvar honom denna säsongen. Det är en boost bara att han fått erfarenhet från en seniorsäsong.
Vargen: Det verkar ha framkommit kritik för att han inte är lika påslagen varje match och ibland försvinner ur matchen eller fuskar lite i sitt ansvar. Det jag läste var att det var en anledning till att han inte gick ännu tidigare. Han har definitivt talangen för att bli riktigt djävla bra.
Willow: Övriga ord som sades om Elton av experten i studion inatt: Hermanssons a quality entry player, attacks the middle of the ice with speed, agile footwork, creative skills with stickhandling so youre thinking of a Swedish attack-elusive skater where that speed really matters going into those dangerous areas with compure - thats the player youre getting.
Känns bra också att det blev LA. De verkar vilja bygga långsiktigt med sin prospect-pool så förhoppningsvis är de inte lika aktiva som Anaheim och Capitals var med Lucas och Milton.
Zource: Tycker OP blivit lite för kaxig igen. Som att han tycker sig vara bättre och mer cool än han är. Han ska tillbaka till att bara jobba väldigt hårt och agera som den fjärdekedjespelare han är. Spela Allan genom att stanna kvar när is maskinen ska åka ut och sådant passar inte. Han är inte Schremp...