Vargen: Det verkar ha framkommit kritik för att han inte är lika påslagen varje match och ibland försvinner ur matchen eller fuskar lite i sitt ansvar. Det jag läste var att det var en anledning till att han inte gick ännu tidigare. Han har definitivt talangen för att bli riktigt djävla bra.
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Övriga ord som sades om Elton av experten i studion inatt:
Hermanssons a quality entry player, attacks the middle of the ice with speed, agile footwork, creative skills with stickhandling so youre thinking of a Swedish attack-elusive skater where that speed really matters going into those dangerous areas with compure - thats the player youre getting.
Känns bra också att det blev LA. De verkar vilja bygga långsiktigt med sin prospect-pool så förhoppningsvis är de inte lika aktiva som Anaheim och Capitals var med Lucas och Milton.
Hermanssons a quality entry player, attacks the middle of the ice with speed, agile footwork, creative skills with stickhandling so youre thinking of a Swedish attack-elusive skater where that speed really matters going into those dangerous areas with compure - thats the player youre getting.
Känns bra också att det blev LA. De verkar vilja bygga långsiktigt med sin prospect-pool så förhoppningsvis är de inte lika aktiva som Anaheim och Capitals var med Lucas och Milton.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Tycker OP blivit lite för kaxig igen. Som att han tycker sig vara bättre och mer cool än han är. Han ska tillbaka till att bara jobba väldigt hårt och agera som den fjärdekedjespelare han är. Spela Allan genom att stanna kvar när is maskinen ska åka ut och sådant passar inte. Han är inte Schremp...
Ödmjukhet OP!!! Laget är större än jaget.
Ödmjukhet OP!!! Laget är större än jaget.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kan se det framför mig. Stanley Cup-final och OP sitter i omklädningsrummet med krigsmålning och käkar surströmming!
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: TV-experterna på ESPN kan också hockey. Uppmärksammade MoDo som en legendarisk talangfabrik direkt när Elton valdes.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: LA trodde verkligen på Adrian hela vägen och de kan alltså hockey.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Senast vi hade en spelare gå i förstarundan så var det just Adrian Kempe. Full circle!
+ 2