1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508077 inlägg · 4189 ämnen
3039696 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det åskar i övik nu. Eller är det Hinkens värvningsBOMB som briserar!!?

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Han ser ut att vara 2.10 redan nu.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza

Jag tror att den här killen också kommer att bli draftad så småning om...

Hur stor kommer han att bli 16 år idag.
Och inte har växt klart än.
Räkna med att han lägger på sig 2-4 kg till per säsong 3-4 år framåt
Uppladdat:

500x0-images-5_N7V7VeYGBYydlcb.jpeg


Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Kan tänka mig det och sen kallar de oss gubbar snuskiga. Damer +45 är ju kriminellt kåta. Drog hem mig 33 år gammal från Bishops bardisk för att gubben hemma hade varit otrogen. Vem tror ni stod och bankade på dörren på söndagsmorgonen. Tur jag överlevde.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:
Jag jobbade som vaktmästare i Gävle mer än 20 år.
Där man ofta bjöds in till Hemmafruar och ensamstående på kaffe m.m.
Och bjöd tillbaka med 100% service.
En härlig tid! ^Blink"

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Det där... var... satans jäkla bra.

Blir förbannad. Vill skriva någon dräpande kommentar om diarré i mina öron, men... Det där var fantastiskt. Inser att jag har lite catching-up att göra...

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Skönt ändå att vi inte är tokfavoriter. Passar oss bättre att vara ett tugg-lag som överraskar.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Ikväll kör vi The Residents. Det är nästan lika flummigt som Modo!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Haha, du är inte helt fel ute, men tror att det dröjer 10 år till. Nu är det mer att jag håller mig hemma, men i förra huset så knackade granndamen på och bjöd på vodka och rom. Kåt som ett djur. 5 år äldre. Vi sågs på Umåker V85 nyligen.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:

Ha ha ha...
Nu står du som BECK's granne på balkongen med glaset i hand och fråga passerande blondiner..
Skall ni komma in på en stänkare...

Fan.. vi skulle ha balkongerna brevid varandra.
Jädrans vad trevligt vi skulle ha...
Då skulle samtalsämnena vara;
Gävle
Modo
Blondiner
Samhället som krackelera.
Till god mat och dryck..

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Tidigare hade jag glidit ut på stan och skapat kaos. Nu har jag äntligen blivit gubbe som gillar att sova.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:

10 % ? Ska du ut och slåss på byn sedan.
Eller gå ut och vara ett charmtroll?

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Silly: Sitter med samma glas här vid Diket. Luktar rom, nu blir innehållet 10-procentig öl

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza:


Denna sköna sommarkväll föll valet på lite god dryck.
Gjorrt på Ångermanälvsvatten....
Och då dricker man den i ett snyggt glas med världens bästa klubb..
Uppladdat:

500x0-20260627225944.jpg


Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Zource: Tror inte det. Känner att det blir två från ECHL som kommer in snart då ligorna där har en brytpunkt vid typ 7 juli (AHL/ECHL)

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Har det blivit några nyförvärv medans jag hållit mig borta?

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: Alla får ju inte plats, men MoDo är en bra plats

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: Det blev tre MoDo-spelare i årets NHL-draft. Klart godkänt. Nästa år lär det bara bli en igen, men då slår vi på den stora trumman.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Så får det vara idag. Vi sålde ju Höga Kusten stugan till en tjej från Schweiz nyligen. Hon verkar nu såga sönder alla möbler. Farsan grät nästan när han var förbi, haha! Sagt att han ska hålla sig borta.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Costanza: TACKAR TACKAR

Tyvärr så var den vackra MoDo Flaggan i Märsta utbytt till Sverige vimpel

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Bra jobbat..

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Mycket fint, jag själv är inne på min 3e päronsplit idag.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sitter i Sigtuna och äter denna tårta !!!

Jäklar vad GOD den var !!!!
Uppladdat:

500x0-20260627221202.jpg


Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Vargen: 100 kilo MoDoit borde ha nåt värde på köttmarknaden

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Haakana32: Många Miljoner till Plånkan..

3039696 · »

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB