Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: TIK har alltid myglat med siffrorna. Gjorde +1 mille resulat då de var skyldiga 46 mille. Kullis gäng lever på lånad tid.
+ 2
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Willow: Är det nån tränare som bör kunna trolla med knäna så är det Gath
men jag kan säga mycket om hans prestation eftersom jag ser i stort sett alla Luleås matcher och även om Isac haft några rätt bra säsonger bakom sig så är han verkligen inget ämne för NHL.