+ 5
Inlägg: 3039708
Svarskommentarer
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Framnäs: Jag tänker inte säga något om hans flytt till Luleå
men jag kan säga mycket om hans prestation eftersom jag ser i stort sett alla Luleås matcher och även om Isac haft några rätt bra säsonger bakom sig så är han verkligen inget ämne för NHL.
men jag kan säga mycket om hans prestation eftersom jag ser i stort sett alla Luleås matcher och även om Isac haft några rätt bra säsonger bakom sig så är han verkligen inget ämne för NHL.
Så kan det gå när man ska lajva Jokkmokks-Jocke - nu evigt fast i kallhålet oavsett vilka siffror som produceras. Grattis, Isac!