Almtuna - MoDo 2022-11-04
« Föregående · 2403474 · Nästa » Till forumet
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Modospelarna ligger så långt ifrån Almtunaspelarna i Modos zon så trots att Almtuna knappt åker skridskor så är vi inte ens nära att störa deras backar på blå.
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: khl meriter. Gick till Strömsbro i hockey ettan senare almtuna, tyckte han var bra ifjol med.
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo:
Märkligt det kan vara, nu är det 4 min kvar av 1:a och vi har skjutit 3 skott sen deras timeout.
Märkligt det kan vara, nu är det 4 min kvar av 1:a och vi har skjutit 3 skott sen deras timeout.
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
19MoDo21: känns nästan pinsamt. Skithall med ca 500 pers. Detta är fan inte ok, dags för SHL nu
+ 9
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
jonsson: Jag tycker inte Modo ser helt taggade ut, dom släpper ju Almtuna helt fri från press i våran zon och låter dom ta helt ohotade skott och vi står mest och tittar på betryggande avstånd.
När Modo tar i litegrann så är vi helt överlägsen men jag känner mig inte helt trygg med detta.
När Modo tar i litegrann så är vi helt överlägsen men jag känner mig inte helt trygg med detta.
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Ben Perrault: Haha instämmer! Almtuna har dock en ny fin arena på gång, ska ta 5000 pers och stå klar om ca. 3 år.
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: Om vi inte steppar upp känns det som att två snabba mål bakåt i andra är att vänta
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
jonsson: Känns som det brukar mot Almtuna. Ena sekunden är det klasskillnad och nästa är det helt plötsligt jämnt.
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Confusius: nu är Modo Sveriges populäraste lag, men när bortaklacken är större än hemmafansen är det illa
+ 4
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Sigge: Ja denna match är långt ifrån över!
Nu har Nygren spelat väldigt lugnt och metodiskt, men han har inte fått speciellt mycket hjälp och fortsätter det så så kommer det att ringa tillslut.
Nu har Nygren spelat väldigt lugnt och metodiskt, men han har inte fått speciellt mycket hjälp och fortsätter det så så kommer det att ringa tillslut.
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
henkeiskogen: Nä det där är verkligen ingen utvisning, men snälla som vi är så försöker vi inte spela Pp heller för att rätta till misstaget.
Herregud vad värdelösa vi är nu, skämmes
Herregud vad värdelösa vi är nu, skämmes
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
19MoDo21: Helt värdelöst PP följt av ett insläppt.. Hej och välkomna till den andra perioden.
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: Skönt att göra sig av med dessa möten tidigt. Hatar hatar hatar att möta Almtuna.
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
jonsson: Jösses vad vi håller på att ställa till det för oss just nu.
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Confusius: Va fan. Swehockey lade upp 2-2 istället för utvisningen. Tänkte att CMores stream låg efter..
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Confusius: kan ju börja sparka lite underpresterande spelare i stället. Wennerholm tyckte t ex att modobekantingen Rookwood inte var mycket att ha i AIK.
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
19MoDo21: otroligt slappt och likgiltig nygren räddar oss gång efter annan.
Ta bort dansken i första o sätt in Marenis där.
Katastrofdåligt är det för närvarande
Ta bort dansken i första o sätt in Marenis där.
Katastrofdåligt är det för närvarande
+ 3
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Robin Ztorken L: Detta kan vara den sämsta perioden i år försvarsmässigt av både backar och forwards
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: Man börjar bli less på våra toppspelaren attityd mot bottenlagen. Orkar ju inte ens ta ett skott. Får hoppas 3,4 kedjorna fixar 3p
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Jan-Erik : Tycker vi borde sparka den där Mannberg. Helt oduglig!!!!!!!!
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: alltså seriöst är detta ett blivande shl lag? Mot almtuna,sämst ever å vi lägger oss ...
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Otroligt lojt och bekvämt, ska vi vara ett topplag får det inte se ut såhär. Dags för Karlin att slå näven i bordet och sluta vara passiv
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Hade jag inte sett matchen hade jag trott att vi legat under med 5-2 baserat på kommentarerna här ;-)
+ 2
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Majbrasan: Nygren höll oss kvar första tio, sen började vi spela hockey igen.
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Majbrasan: Förstakedjan ät fullständigt odugliga idag. De andra tre skapar i alla fall chanser ibland där den tredje märkligt nog är bäst. Mannberg, Södergran och AP rör i alla fall på benen.
+ 4
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Bössa68: Almtuna en fredagkväll i november är ju dock inte så kul. Jag blir mer oroad om vi gör en till plattmatch mot Björklöven eller Djurgården.
+ 4
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
{7639}: Är otroligt irriterad nu. Att vi inte sätter pucken, och alla lägen vi släpper till. Känns extremt tufft att behålla denna ledning
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
{7639}: Japp. Nygren har varit stabil, hoppas jag inte jinxar det hela nu.
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Dexter : Precis är nöjd så länge vi tar 3 poäng mot dom här skitlagen.
+ 1
Sv: Almtuna - MoDo 2022-11-04
Gavelo: Håller med och fimpa dansken ur första, han bidrar med absolut noll, oduglig.
Sorgligt att vår bästa spelare är vår andremålvakt, det säger en del hur oengagerad våra spelare är.
Varför kan inte Karlin få liv i skiten, har spelarna slutat lyssna?
Detta är femte matchen i rad vi låtit det se ut så här.
Bedrövligt!
Sorgligt att vår bästa spelare är vår andremålvakt, det säger en del hur oengagerad våra spelare är.
Varför kan inte Karlin få liv i skiten, har spelarna slutat lyssna?
Detta är femte matchen i rad vi låtit det se ut så här.
Bedrövligt!
+ 1
« Föregående · 2403474 · Nästa »