Föregående · 194 · Nästa
Sv: Modo - Mora 18/10
Gusse: Det var väl ändå bra att vi ramlade ur, så att vi kunde börja om, eller? :P
+ 9
Sv: Silly season
{5647}: Ödmjukhet alltså? Var det den egenskapen du bemästrade i det senaste kvaldramat?
+ 9
Sv: Modo - Västervik
Lite synd att grannens grabb Conny Strömberg inte var välkommen i Modo.
Tänk er en lina med Skröder-Byron-Strömberg. Grannens pappor haha
Tänk er en lina med Skröder-Byron-Strömberg. Grannens pappor haha
+ 9
Sv: Modo - Tingsryd 22/9
{7780}:
Dom säger att HA är en rolig serie för alla slår alla. Det stämmer inte för alla slår Modo.
Dom säger att HA är en rolig serie för alla slår alla. Det stämmer inte för alla slår Modo.
+ 9
Sv: Modo - Oskarshamn 19/9
hanzon: Tycker det är efter förväntningarna, att modos ledning officiellt går ut å menar på att "nu skall vi tillbaka direkt" å sen värvar ett oprövat mittenlag till en förening som har varit som ett fritt fall de senaste 5 åren är obegripligt, dumt och naivt!
+ 9
Sv: Silly Season
Har inte varit inne här sedan 1 april. Depressionen har varit djup och lång. Finns fortfarande spår kvar och har ännu svårt att förstå att nu är det Almtuna, Västervik m fl vi ska möta. Men jag måste som alla andra ta mig i kragen nån gång och försöka se verkligheten och försiktigt blicka positivt framåt
Om vi nu får den start man hoppas på och det får rulla in lite segrar kan detta bli en trevlig vinter. Ser verkligen framåt en ny matchserie mot Leksand, då blir det andra bullar
Om vi nu får den start man hoppas på och det får rulla in lite segrar kan detta bli en trevlig vinter. Ser verkligen framåt en ny matchserie mot Leksand, då blir det andra bullar
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Det är lätt att älska ett lag i medgång.
I motgången prövas karaktären.
Man kan misströsta, fördöma, till och med förbanna dåliga och ovärdiga prestationer på olika positioner på och utanför planen, men kärleken till laget sinar inte.
I motgången prövas karaktären.
Man kan misströsta, fördöma, till och med förbanna dåliga och ovärdiga prestationer på olika positioner på och utanför planen, men kärleken till laget sinar inte.
+ 9
Sv: Silly Season
{7810}: Hahaha, inser du hur roligt ditt inlägg är???
Nä...men gud vad avundsjuk alla är på er fantastiska hall....framförallt alla ö-viksbor som inte bryr sig om hockey men ändå får läsa att ni dränerar kommunen på 20-30 miljoner varje år för att åka runt och slå med en kompositpinne på en gummigrej...
Men snygg hall iallafall.... humor....
"-men durå..min är snyggare än din...."
Nä...men gud vad avundsjuk alla är på er fantastiska hall....framförallt alla ö-viksbor som inte bryr sig om hockey men ändå får läsa att ni dränerar kommunen på 20-30 miljoner varje år för att åka runt och slå med en kompositpinne på en gummigrej...
Men snygg hall iallafall.... humor....
"-men durå..min är snyggare än din...."
+ 9
Sv: Silly Season
Anton Forsberg AHL-mästare för Lake Erie monsters inatt! Dessutom höll han nollan inatt. Tror att det var hans nionde seger i rad i slutspelet!
+ 9
Sv: Silly Season
WarEvryPractice: Så du menar att kritiken varit obefogad?
Då Modo har gått århundradets kräftgång efter Guldet, krönt med urtåget ur SHL och ett inkomstbortfall på 50.000.000+ så är jag förvånad att kritiken inte har varit värre. Vi spelar numera i en liga där vissa spelare jobbar som brevbärare, lagerarbetare och gud vet vad på sidan om sitt hockeyspelande, detta gör vi dessutom b.l.a i ishallar som har hönsnät vid biljettluckan.
Så hur kritiska har vi egentligen varit?
Då Modo har gått århundradets kräftgång efter Guldet, krönt med urtåget ur SHL och ett inkomstbortfall på 50.000.000+ så är jag förvånad att kritiken inte har varit värre. Vi spelar numera i en liga där vissa spelare jobbar som brevbärare, lagerarbetare och gud vet vad på sidan om sitt hockeyspelande, detta gör vi dessutom b.l.a i ishallar som har hönsnät vid biljettluckan.
Så hur kritiska har vi egentligen varit?
+ 9
Sv: Silly season
Tarasov: Nu skiter jag i det här om man är så jävla trög i huvudet att man inte sett att de spelare med s.k modohjärta bidragit till modos uttåg får det vara.
Stötta laget ,ställ upp m.m, visst kan jag göra det men då måste det finnas mod och vilja till förändring i modo.
På vilket sätt tycker svartvadet att en som skröder är viktig för föreningen och hur tycker han att det utspelats sig de senaste säsongerna. En stor svammelkuse som är totalt avsaknar analystisk förmåga.
Stötta laget ,ställ upp m.m, visst kan jag göra det men då måste det finnas mod och vilja till förändring i modo.
På vilket sätt tycker svartvadet att en som skröder är viktig för föreningen och hur tycker han att det utspelats sig de senaste säsongerna. En stor svammelkuse som är totalt avsaknar analystisk förmåga.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Dexter : Den här borde komma ut på DVD, den har allt:
"MoDo, dubbelspel, ryssar, agenter, en ägare som ser ut som Jultomten och äger bolaget Boxplay med 500,000 kr i startkapital, noll antal i "Fan Base", skumma svartvita dokument, filosofisk värdegrund från Piteå, buggade skrapiga mikrofoner, Radiosporten som suckar tungt i flera sekunder, 10 mystiska spelare i kulisserna"
Beställ den redan nu på Discshop för 99 rubel...
"MoDo, dubbelspel, ryssar, agenter, en ägare som ser ut som Jultomten och äger bolaget Boxplay med 500,000 kr i startkapital, noll antal i "Fan Base", skumma svartvita dokument, filosofisk värdegrund från Piteå, buggade skrapiga mikrofoner, Radiosporten som suckar tungt i flera sekunder, 10 mystiska spelare i kulisserna"
Beställ den redan nu på Discshop för 99 rubel...
+ 9
Sv: Silly season
Modo 95: Jo men folk är inte nöjda om inte Modo skriver allt dom gör på hemsidan.
Ska helst vara som Facebook ungefär.
"Idag var vi 5st på förmiddagsfikat. Vi snackade lite hockey och fick veta att Perra funderar på skaffa en ny bil"
Modo kommer ha medlemsmöte. Lugna er. Man kan väl inte ha ett medlemsmöte på nå special datum bara för att Timrå har det?
Jag har full förståelse att man är kritisk mot klubben och Perra. Men det här jäkla tjatet om att man ska vara så jäkla öppna som inte en enda proffsklubb i Sverige är förstår jag inte.
Ska helst vara som Facebook ungefär.
"Idag var vi 5st på förmiddagsfikat. Vi snackade lite hockey och fick veta att Perra funderar på skaffa en ny bil"
Modo kommer ha medlemsmöte. Lugna er. Man kan väl inte ha ett medlemsmöte på nå special datum bara för att Timrå har det?
Jag har full förståelse att man är kritisk mot klubben och Perra. Men det här jäkla tjatet om att man ska vara så jäkla öppna som inte en enda proffsklubb i Sverige är förstår jag inte.
+ 9
Sv: Silly season
Costanza:
Folk får ta och vakna och inse att vi inte är i SHL utan i HA och spelarna vi har fått in är faktiskt bra spelare på den nivån.
Folk får ta och vakna och inse att vi inte är i SHL utan i HA och spelarna vi har fått in är faktiskt bra spelare på den nivån.
+ 9
Sv: Silly season
Dundee: "Om" han nu flyttar hem för att komma nära släkten, ska han då börja spela för SAIK eller BIF? Låter långsökt. Är han tillräckligt bra för att gå in i SAIK trupp? Jag tycker att detta luktar som "grannens pöjk" ska spela för oss. Bra värvning i så fall. Silly är fan inte bra för arbetsmoralen, man har inte full fokus på sitt ordinarie jobb.
+ 9
Sv: Silly season
Gusse:
Vad är det för goja du häver ur dig? Det är ju rimligtvis bara att gå till sig själv. Den lojalitet jag haft mot en arbetsgivare har alltid haft en direkt korrelation med hur mina chefer har behandlat mig.
Förhandlingen sker inte när kontraktet skall skrivas på, förhandlingen sker varje dag. Det handlar om att skapa optimism och framtidstro. Det handlar om att alltid uppmärksamma och hylla hårt arbete, även i situationer där slutresultatet kanske inte blir perfekt. Framförallt när det gäller unga spelare.
Victor har ett stort MoDo-hjärta. Att hävda att Svartvadet "inte kunde göra något" är bara ytterligare ett bevis på att förnekelsen fortfarande är total. En av GM's viktigaste roller är att se till att spelarna trivs. Uppenbarligen är det något som är riktigt, riktigt fel på den här punkten i dagens MoDo.
Vad är det för goja du häver ur dig? Det är ju rimligtvis bara att gå till sig själv. Den lojalitet jag haft mot en arbetsgivare har alltid haft en direkt korrelation med hur mina chefer har behandlat mig.
Förhandlingen sker inte när kontraktet skall skrivas på, förhandlingen sker varje dag. Det handlar om att skapa optimism och framtidstro. Det handlar om att alltid uppmärksamma och hylla hårt arbete, även i situationer där slutresultatet kanske inte blir perfekt. Framförallt när det gäller unga spelare.
Victor har ett stort MoDo-hjärta. Att hävda att Svartvadet "inte kunde göra något" är bara ytterligare ett bevis på att förnekelsen fortfarande är total. En av GM's viktigaste roller är att se till att spelarna trivs. Uppenbarligen är det något som är riktigt, riktigt fel på den här punkten i dagens MoDo.
+ 9
Sv: Silly season
Rytter:
Om Olofsson, Possler och Grundström skriver på NHL-kontrakt
och sen lånas ut till andra klubbar i Sverige, då kommer ni (Modo)
få hela ersättningen (om alla 4 spelat de 4 senaste säsongerna i Modo).
Jag hoppas verkligen att det sker.
För jag tycker på något sätt ni är värda det.
De klubbarna som börjat "plundringen" av er
är ju inte värda att få de pengarna.
Om Olofsson, Possler och Grundström skriver på NHL-kontrakt
och sen lånas ut till andra klubbar i Sverige, då kommer ni (Modo)
få hela ersättningen (om alla 4 spelat de 4 senaste säsongerna i Modo).
Jag hoppas verkligen att det sker.
För jag tycker på något sätt ni är värda det.
De klubbarna som börjat "plundringen" av er
är ju inte värda att få de pengarna.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sawchuk: Vore du indian skulle ditt namn vara 'mannen-som-använder-tusen-bokstäver-för-att-skriva-buhuuu'.
Bryt ihop och kom igen. Skulle det, mot alla odds, bli så att ni lirar allsvenskt i höst och inte KHL så...lugn. Det kommer nog pirra lite i hockey-baguetten ändå ska du se. Så jävla mycket sämre än SHL-strykpåse kan det knappast vara.
Bryt ihop och kom igen. Skulle det, mot alla odds, bli så att ni lirar allsvenskt i höst och inte KHL så...lugn. Det kommer nog pirra lite i hockey-baguetten ändå ska du se. Så jävla mycket sämre än SHL-strykpåse kan det knappast vara.
+ 9
Sv: Silly season
Sawchuk: Ja, nä jag är tudelad. Inte alls lika optimistik på tanken som dig. Ja det vore häftigt såklart. Men vi skulle bli helt sjukt beroende av KHL och Ryssland. För vi kommer inte ens vara nära att dra in de pengar som behövs själv.
Vad händer med KHL den dagen Putin trillar av pinn t.ex? Finns det någon annan som vill ta över hans hobbyprojekt?
Kommer vi kunna konkurrera i KHL med det skattenivåer vi har? Iofs går ju finnarna bra.
Men framförallt skulle gå till KHL vara en brutal nedvikning och bevis på att man är totalt värdelös på hantera motgångar.
"Vi åkte ur högsta ligan i Svergie för att vi är totalt inkompetent, så nu är vi i allsvenskan. Nej det tänker vi inte acceptera! Nu flyr vill till en oligarkliga istället!"
Vi är ju för fan inte första klubben som åker ur SHL. Men går vi till KHL är vi första klubben som på nåt barnsligt vis inte accepterar att vi inte duger till att vara ett svensk topplag.
Vad händer med KHL den dagen Putin trillar av pinn t.ex? Finns det någon annan som vill ta över hans hobbyprojekt?
Kommer vi kunna konkurrera i KHL med det skattenivåer vi har? Iofs går ju finnarna bra.
Men framförallt skulle gå till KHL vara en brutal nedvikning och bevis på att man är totalt värdelös på hantera motgångar.
"Vi åkte ur högsta ligan i Svergie för att vi är totalt inkompetent, så nu är vi i allsvenskan. Nej det tänker vi inte acceptera! Nu flyr vill till en oligarkliga istället!"
Vi är ju för fan inte första klubben som åker ur SHL. Men går vi till KHL är vi första klubben som på nåt barnsligt vis inte accepterar att vi inte duger till att vara ett svensk topplag.
+ 9
Sv: Lycka till!
Monno: Om Svartvadet är kvar brinner det bara på ett ställe.
I hjärnan.
Ursäkta. Men är han kvar längre än en månad så gå upp och lyft ut fanskapet. Maken till att sänka sin klubb får man leta länge efter.
I hjärnan.
Ursäkta. Men är han kvar längre än en månad så gå upp och lyft ut fanskapet. Maken till att sänka sin klubb får man leta länge efter.
+ 9
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
hubbenorlen:
Såhär dagen efter känns det lite som en lättnad på ett skruvat sätt. Lite som när en nära anhörig är allvarligt sjuk. Man fruktar slutet varje dag, men när det väl kommer så känns det på ett sätt som en befrielse. Man inser att den person man älskade har varit borta en längre tid och att den stora smällen kom när personen insjuknade och inte vid själva dödsögonblicket.
Jag har följt MoDo i hela mitt liv och har i regel varit förbannad efter varandra förlust. Men de sista åren har jag inte riktigt brytt mig på samma sätt. Det var roligt att följa Ullmark och det var spännande när Steen kom in under lockouten. Men i övrigt har jag inte brytt mig på samma sätt. Och det är inte för att jag är en medgångssupporter, utan det handlar om någonting annat.
Såhär dagen efter känns det lite som en lättnad på ett skruvat sätt. Lite som när en nära anhörig är allvarligt sjuk. Man fruktar slutet varje dag, men när det väl kommer så känns det på ett sätt som en befrielse. Man inser att den person man älskade har varit borta en längre tid och att den stora smällen kom när personen insjuknade och inte vid själva dödsögonblicket.
Jag har följt MoDo i hela mitt liv och har i regel varit förbannad efter varandra förlust. Men de sista åren har jag inte riktigt brytt mig på samma sätt. Det var roligt att följa Ullmark och det var spännande när Steen kom in under lockouten. Men i övrigt har jag inte brytt mig på samma sätt. Och det är inte för att jag är en medgångssupporter, utan det handlar om någonting annat.
+ 9
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Magnus Rövarn : Mycket förändras här i världen. Framförallt för Modo just nu.
Men att Timrå skulle sluta vara lillebror kan ni glömma. :-)
Men att Timrå skulle sluta vara lillebror kan ni glömma. :-)
+ 9
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
Robin Ztorken L:
Men snälla visa lite klass. Finns ingen som är nöjd med detta, att håna och förlöjliga nu är sjukt onödigt. Hjälper inte på nått sätt.
Om du fortsätter hoppas jag någon moderator tar tag i detta annars skiter jag i detta och lämnarhockeysnack
Men snälla visa lite klass. Finns ingen som är nöjd med detta, att håna och förlöjliga nu är sjukt onödigt. Hjälper inte på nått sätt.
Om du fortsätter hoppas jag någon moderator tar tag i detta annars skiter jag i detta och lämnarhockeysnack
+ 9
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
NuMo: Jag skiter i det här nu, åker till stugan och utedasset imorgon. Stannar till på lördag. Ringer någon mig och säger att vi fixade det då badar jag isvak utan bastu!
+ 9
Sv: MoDo - Leksand, bäst av 7
{7225}:
Måste bara följa upp din analys.
"Special Teams där är Leksand helt klart vassare liksom på målvaktssidan och i coachingen."
Hur kom du fram till detta? Det finns ingen statistik som egentligen talar för Leksand.
Dom är sämre i allt, det enda dom har och det kan räcka långt är deras inställning.
PP
Modo 28.6% vs Leksand 4.8%
BP
Modo 95.2% vs Leksand 71.4%
Tekningar:
Modo 63% vs Leksand 37%
Målvaktsspel
Modo 96% vs Leksand 88.3%
Det enda som Leksand är bättre på är att slippa undan utvisningar och dom leder Fair Play. Märkligt att vi nästan dragit på oss 20 minuter mer (10 st tvåor mer) än Leksand. Hur kommer detta sig? Förstår att AJ tycker att dom "kommer undan med mycket skit".
Just tekningarna är något som är viktigt, rätt grymt att vi har 3 tekare över 63%, viktigt att vi får börja med pucken, blir jobbigt för Leksand i längden att alltid börja jaga.
Så statistiskt är vi helt överlägsna, det enda Leksand kan matcha oss i är genom att spela tight defensiv med rätt inställning och kontra, samt lita på att Modo tappar i fokus och effektivitet.
Måste bara följa upp din analys.
"Special Teams där är Leksand helt klart vassare liksom på målvaktssidan och i coachingen."
Hur kom du fram till detta? Det finns ingen statistik som egentligen talar för Leksand.
Dom är sämre i allt, det enda dom har och det kan räcka långt är deras inställning.
PP
Modo 28.6% vs Leksand 4.8%
BP
Modo 95.2% vs Leksand 71.4%
Tekningar:
Modo 63% vs Leksand 37%
Målvaktsspel
Modo 96% vs Leksand 88.3%
Det enda som Leksand är bättre på är att slippa undan utvisningar och dom leder Fair Play. Märkligt att vi nästan dragit på oss 20 minuter mer (10 st tvåor mer) än Leksand. Hur kommer detta sig? Förstår att AJ tycker att dom "kommer undan med mycket skit".
Just tekningarna är något som är viktigt, rätt grymt att vi har 3 tekare över 63%, viktigt att vi får börja med pucken, blir jobbigt för Leksand i längden att alltid börja jaga.
Så statistiskt är vi helt överlägsna, det enda Leksand kan matcha oss i är genom att spela tight defensiv med rätt inställning och kontra, samt lita på att Modo tappar i fokus och effektivitet.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Det där kommer straffa sig. Skriver man att motståndet är usla så jinxar man ju hela skiten.
Då är det alltså över, Modo spelar i allsvenskan 16/17.
Då är det alltså över, Modo spelar i allsvenskan 16/17.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}: Jag tänker inte ens lägga energi på att kommentera åsikterna du tillskriver mig. Du är så jävla trångsynt att det antagligen gör ont när du skiter, även om du är lös i magen.
Prova se saker ur någon annans perspektiv någon gång, vem vet, du kanske lär dig något?
Alternativt kan du fortsätta som vanligt, eventuella motgångar vet vi ändå beror på att Brynäs är Sveriges sämsta lag, att Färjestad fuskar och att domarna hatar Modo.
Prova se saker ur någon annans perspektiv någon gång, vem vet, du kanske lär dig något?
Alternativt kan du fortsätta som vanligt, eventuella motgångar vet vi ändå beror på att Brynäs är Sveriges sämsta lag, att Färjestad fuskar och att domarna hatar Modo.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
modomille: Vad vi säger om det?
Jo, Svartvadet är den tråkigaste djävel som finns, och bör lämna sitt uppdrag!
Jo, Svartvadet är den tråkigaste djävel som finns, och bör lämna sitt uppdrag!
+ 9
Sv: Rögle - MoDo, TISDAG 16 FEBRUARI 19:00
{7639}: "– Jag kan lova att vi ligger betydligt bättre till nästa säsong då det gäller lagbygget än vad vi gjorde ifjol vid den här tiden." ,
Bagdad Bob känns trovärdigare!
Bagdad Bob känns trovärdigare!
+ 9
Sv: Rögle - MoDo, TISDAG 16 FEBRUARI 19:00
{5647}:
Men du inbillar dig att Modo är det...
Vi har vunnit 10 av 43 matcher. jag gissar att AIK skulle gjort något liknande.
Karlskrona håller inte heller SHL kvalitet men vi lyckas förlora mot dem också.
Men du inbillar dig att Modo är det...
Vi har vunnit 10 av 43 matcher. jag gissar att AIK skulle gjort något liknande.
Karlskrona håller inte heller SHL kvalitet men vi lyckas förlora mot dem också.
+ 9
Sv: Linköping - MoDo, TORSDAG 4 FEBRUARI 19:00
NuMo: Det bads om en matchvinnande målvakt, men hur fan gick det här till.
BRA REIDEBORN!
BRA REIDEBORN!
+ 9
Sv: MoDo - Färjestad, LÖRDAG 30 JANUARI 18:30
{7895}: Hälften verkar ha samma mentalitet som styrelsen. Det som blir den här föreningens undergång är den brist på självinsikt och övertro på sin egen förmåga som vi haft sen guldet 2007. Nog för att sannolikheten att vi går segrande ur ett kval är väldigt stor, men utgår man från att det är en walk in the park med det här laget och dess brister så är det inte längre till undergång än fyra matcher med missade skott och infumlade puckar... Glöm inte att Torp är tillbaka dessutom...
+ 9
Sv: Rögle - MoDo, TORSDAG 28 JANUARI 19:00
{7225}: Känner igen det. Brukar tippa Brynäs-Skellefteå, men det har blivit rätt tråkigt numera då det alltid blir samma vinnare.
+ 9
Sv: Brynäs - MoDo, TORSDAG 14 JANUARI 19:00
{5647}: Inget fel på domarna förutom att de snodde vårt 3-1 mål...
+ 9
Sv: HV71 - MoDo, LÖRDAG 21 NOVEMBER 16:00
{5647}: du får lugna ner dig lite. du bemöter folks åsikter genom att tala om för dom att de är helt ute och cyklar för att du anser det, med andra ord en sanning anser du.
du säger att INGEN här vill läsa vad Huge skriver, där är du exakt lika 100% på att du har rätt.
och eftersom du har fel på det sista - jag mfl vill är visst intresserad av vad Huge har att säga om Modo och vår situation, jag tycker det är nyanserade att kanske få höra vad utomstående ser på vårt Modo, än när vi färgade ser på det - så, kan det ju faktiskt vara så att du kan ha fel i annat när du bemöter folk som att de är dumma i huvudet bara för att du inte håller med.
har sagt det förr o säger det igen, jag respekterar din kunnighet men du skulle behöva slipa lite på mer personligt plan som tex ett respektfullt och trevligt bemötande.
du säger att INGEN här vill läsa vad Huge skriver, där är du exakt lika 100% på att du har rätt.
och eftersom du har fel på det sista - jag mfl vill är visst intresserad av vad Huge har att säga om Modo och vår situation, jag tycker det är nyanserade att kanske få höra vad utomstående ser på vårt Modo, än när vi färgade ser på det - så, kan det ju faktiskt vara så att du kan ha fel i annat när du bemöter folk som att de är dumma i huvudet bara för att du inte håller med.
har sagt det förr o säger det igen, jag respekterar din kunnighet men du skulle behöva slipa lite på mer personligt plan som tex ett respektfullt och trevligt bemötande.
+ 9
Sv: Brynäs - MoDo, TORSDAG 29 OKTOBER 19:00
Brynäsgubbe: Hade hockeygudarna straffat arrogans på hockeyforum så ska gudarna veta att man hittat Brynäs på närmaste uterink...
+ 9
Sv: Brynäs - MoDo, TORSDAG 29 OKTOBER 19:00
Det bästa från matchen igår måste varit detta!
Maxim Lapierre, Alltså, Vilken pajas. Vid ställningen 0-2 , 0-3 & 1-4 gjorde han inget annat än att håna Brynäs spelarna. Körde med chicken dansen tre gånger mot vårat bås b.l.a. och det var ett jävla hånande ochkäftande, precis som killarna i U16 brukar göra ungefär. Sen vid 2-4, 3-4 , 4-4 , 5-4 , 6-4 , 7-4 blev han väldigt tyst & lugn. Haha. Inte konstigt att denne man är helt avskyvärd borta i NHL.
Maxim Lapierre, Alltså, Vilken pajas. Vid ställningen 0-2 , 0-3 & 1-4 gjorde han inget annat än att håna Brynäs spelarna. Körde med chicken dansen tre gånger mot vårat bås b.l.a. och det var ett jävla hånande ochkäftande, precis som killarna i U16 brukar göra ungefär. Sen vid 2-4, 3-4 , 4-4 , 5-4 , 6-4 , 7-4 blev han väldigt tyst & lugn. Haha. Inte konstigt att denne man är helt avskyvärd borta i NHL.
+ 9
Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Har vi någon länk till Wikegårds uttalande? Det är förbannat bra och rätt. Här är det annars:
www.youtube.com/watch?t=482&v=OHtItRHE-Q4
www.youtube.com/watch?t=482&v=OHtItRHE-Q4
+ 9
Sv: Truppen 15/16
spud: Det var bra på Modos sida, föruton Sven Sewage, och så kommer du och förstör. Nog vet jag om att inte Modo har en stor penningpung. Varför retar du upp dig på mig och mina skriverier? jag har aldrig hackat på dig eller någon annan person på detta forum, utan var och en får ha sina åsikter, lägg energi på ditt istället för att hacka på mig.
Redigerad kommentar
+ 9
Sv: Truppen 15/16
ULTIMAVICI:
Och SAIK med sitt fantastiska juniorlag är utslagna efter 2-0 i matcher mot Rögle.
+ 9
Sv: Direktkval till SHL 2015/2016
jämtland: Sitter och ser saik-brynäs. Känns som man har på snabbspolning efter att ha sett Modo-hästen...
Redigerad kommentar
+ 9
Sv: Direktkval till SHL 2015/2016
Vita Hästen är ett bra lag absolut, bättre än oss rätt tydlligt och EP som e hos er nu har nog rätt bra koll osså lär nog svarten surra med våra representanter, över 7 matcher ska ni inte ha några problem med killar som Hossa,Haataja och smolle osv...så länge dom inte fullständigt bajsar på sig av stundens allvar så är det lugnt att ni spelar SHL hockey nästa år också, lycka till från en tikare och från lillebror ! Kör på för västernorrländsk hockey !
+ 9
Sv: Silly season
Eftersom Skellefteå stjärnan Joakim Lindström inte får någon genomslag i NHL, så är det bäst han går till Modo nästa säsong så dom kan göra NHL spelare av honom :)
+ 9
Föregående · 194 · Nästa
