1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 508091 inlägg · 4189 ämnen

Sv: Silly season - 2020
KB: Vi är bäst. Hela SHL önskar att de vore MoDoiter. MoDo behöver inte hålla på att stressa. Alla de som kan hockey kan se att MoDo Hockey står där och lyser som den bästa hockeyklubben på planeten och sen kommer kanske Frölunda ibland förbi och ber om att få låna lite av skenet. Ja, ni får låna Victor Olofsson och låtsas utveckla killen. Kommer ändå alltid vara övikskillar som hänger i taket och vinner poängligor i NHL.

Sv: Silly season - 2020
jonsson: Äh. Vi har lika mycket som de andra. Sen låtsas Löven vara fattiga med sina Umeå-sanningar som Glader garvade åt. Han sa ju att det är ett kallt krig med Kenttä. Som Umeå-MoDoit vet jag att det stämmer då Löven-Jesus medvetet sprider ut fel information om MoDo. Såg det på plats på lokal. Vilken räv. Nu ska vi på rävjakt....

Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Tycker också att det är lätt att glömma bort hur talangfullt vårt lag fortfarande är:

- Wallinder har potential att bli ännu bättre än Norlinder
- Pettersson, Åhström och Svenningsson har alla potential att ösa in poäng om det klaffar
- Olhaver och Ohlsson är faktiskt bara 23 år
- Dackell är lite av en joker på målvaktssidan


Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
puffe: Skulle kunna ta det där via pm

Sv: Silly season - 2020
video på modochannel idag med försäsongsträning. Hedberg är med :)

Sv: Silly season - 2020
Costanza: Helige Glader, ge oss vårt dagliga nyförvärv, och fräls oss från Tikarna och Dyngdiket, ty de bara är avis på Vårt heliga Modo. Så låt oss få lyssna på Modo channel när du presenter vår förste center. Ty du är den som leder oss till SHL, så låt fredagen bli lyckans dag, Modo.

Sv: Silly season - 2020
Ahh, ingen fighter i laget! Har vi plats för en envis åsna i fjärdekedjan? Nr 921 Mr. Don Key från Grekiska Beach-ligan...
Uppladdat:

500x0-skarmavbild-2020-05-11-kl-210107.png


Sv: Silly season - 2020
MrMadhawk om Edwin Hedberg och Modo !!

t.co/guprbHDP31?amp=1

Hoppas !!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Sputnik: Nivån på många i erat forum är så sagolikt jävla låg att det blir lite komiskt när du kommer hit för att anmärka på språkbruket.
Åtminstone 3-4 av 10 inlägg hos er handlar om Modo, eller något sätt att göra sig lustig över Modos namn, spelare eller staden Övik.
Smått bisarrt vad besatt ni är av oss.

Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Vi kanske inte ville betala så höga löner som Löven och Timrå...

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
RedNek: MoDo som förening sköts väldigt bra från ledningen, inget tyder på att den harmoniska spelartruppen i stort haft invändningar. Säger bara att artikeln kan förklara vissa konstiga uttalanden. Som t.ex: ”Vi spelar inte för någon annan än oss själva”. Kanske bara jag som tyckte det lät lite drygt mot alla supportrar.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
hanzon: Jag håller med att det blir lite väl sandlådenivå mellanåt. Tyvärr så bidrar vissa av era skribenter också till stämningen och kör ökennamn och dylikt. Jag har gått in i fällan ibland med och kört för låg nivå, så det ber jag om ursäkt för då det oftast inte ger nånting.
Däremot lite gliringar med glimten i ögat kan bara vara kul ibland. 😉
Samtidigt som jag tycker vi absolut kan ha seriösa och sakliga diskutioner oss "länsbröder" mellan. 😊

Sv: Silly season - 2020
Rytter: Extremt obehaglig människa. Det är inte bara att han försöker vifta bort det i stil med "Jag ville verkligen ha jobbet och var frustrerad över att vi inte hittade någon lösning, men med facit i hand borde jag inte ställt upp på de där intervjuerna", utan han går verkligen all-in för att få det att framstå som att dialogen hela tiden har varit sofistikerad och att det enbart är media som har försökt vinkla det på något annat sätt.

Jag har på något sätt lättare att acceptera folk som beter sig illa i affekt än personer som utstuderat manipulerar sin omgivning likt en hustrumisshandlare som intalar sitt offer att han "gör det för att han älskar henne". Detta är gaslighting på hög nivå; "Det har aldrig funnits något problem, det har aldrig funnits någon dålig stämning, alla är goda vänner, alla är glada, både Leksand och MoDo är nöjda".

Brrr...!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Tarasov: "Alltid varit imponerad över drivkraften som finns i föreningen och Växjö som stad. Fansen är alltid otroliga. Leksand visade respekt då de släppte mig och förstod att jag ville få mer ut av Ritola och andra. Det gick inte. Mitt lag dog. Jag tog slut. Har nog alltid sett Växjö som den klubb som förverkligar mig som tränare. Det är en dröm att få vinna med Växjö och vi kommer att göra det med min aggressiva hockey"

Sv: Silly season - 2020
Heyerdal: Men, visst är det lite kul att Sebastian Ohlsson peakade som 23-åring och Morten Madsen har mer i sig som 33-åring.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Bamse: Din kategori #2, "inte tillräckligt attraktiva för topp 6 i SHL" skulle kanske kunna ändras till "Inte tillräckligt intressanta för någon i SHL förutom Oskarshamn"?

Brynäs kom 12:a i SHL och jag tror inte att man är ett dugg intresserade av Lövens allsvenska toppspelare. Enligt rykten kollade man på Hutchings men valde att inte gå vidare. Lundin är väl mest intressant om man får Dahlén på köpet.

Respekterar verkligen Lövens lagbygge och det handlar ju om att vinna, men som utomstående har jag absolut noll intresse av att se deras matcher. MoDo har däremot alltid spännande talanger som man vill följa.

Sv: Silly season - 2020
DödÅtSIF: Jag välkomnar andras åsikter. Det är bara det att den där Modo-loggan bredvid ditt namn som känns malplacerad.
Hade den varit gröngul så hade det varit mycket mer trovärdigt och lättare att bemöta dina åsikter.

Personligen tycker jag att kritiken mot Förbundet och SHL är väldigt lätt att förstå, men jag kan inte tycka att Modo gjorde ett enda fel i hanteringen av Björn. Jag ser inte hur man skulle kunnat hantera det på ett bättre sätt, med tanke på att man så gärna ville ha betalt för Björn.

Sv: Silly season - 2020
DödÅtSIF: Jag är inte upprörd. Jag bara konstaterar att det mesta du skrivit har varit till Modos nackdel och som fått Löven att framstå i bättre dager. Inget extremt uppseendeväckande, men det blir lite uppenbart om det alltid är på samma sätt.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Knafus: Samtidigt var nog en stor del av Modos problem att man inte orkade vara fokuserade. Av de matcher man spelade mot Löven (om man inte räknar spökmatchen) hade vi 10-5 i poäng, för Löven var vi fokuserade mot.
Löven krossade dock Timrå som vi hade svårt mot.

Jag tycker att Björn utvecklade spelarna. Det måste vara oerhört ovanligt att så oerhört många spelare rekryteras till SHL. Det går att vara enögd och säga att Modo bara hade en förstakedja, men samtidigt bedömdes andrakedjan bra och att värvas till SHL när hela Lövens förstakedja ansågs för dålig för det.

Sv: Silly season - 2020
Vi får hoppas på att det är en riktigt modoit som vunnit nu!

twitter.com/AlfredAwful/status/1256134914501685251?s=19

Sv: Silly season - 2020
Löven har förlängt med Hutchings, Crandall och Vesel idag!

Sv: Silly season - 2020
De 2% med dessa drag finns överallt i samhället. Inget konstigt. Så känner du igen en psykopat:

Talför/ytligt charmig
Grandiositet
Saknar ånger och skuldkänslor
Bristande empatisk förmåga
Patologiskt lögnaktig
Bedräglig/manipulativ
Flackt känsloliv
Impulsiv
Bristande kontroll över sitt beteende
Behov av spänning/blir lätt uttråkad
Parasiterande livsstil

Har själv erfarenhet i arbetslivet och det som är mest tydligt är att man blir förvirrad och undrar vad fan som händer!. Nån sa det rätt bra här på forumet. När det går bra seglar en psykopat på vågen och skiner i glansen. Får denne en motgång som inte gått att styra så kommer djävulen fram. Då vänder allt....

Sv: Silly season - 2020
Trilske: Ju mer jag läser om det, ju mer äcklad blir man. Den som klarat sig undan bäst är utan tvekan Leksands ”Tjomme” som knappt behövt svara på en fråga och är säkert jävligt nöjd.
Hans dumma uppsyn retar mig nåt jävulskt, vet ej varför.
Sedan Björns ”ångrar inget” är äcklande.. I Intervjun med Allehanda säger han att tjusningen med hockey är känslorna, men han visar precis att han är en iskall jävel utan känslor. Bryr sig absolut NOLL.
I hans och AB’s journalisters värd är fansen degraderad till döda ting som vackert ska stå på sidan och ta all skit deras lag utsätts för, eftersom egentligen ingen bryr sig. Spelare kollar på egen utveckling, ledare på potential i truppen, klubben och lön osv och respekten till de som betalar hela kalaset verkar vara borta sedan länge.
Fans utbytta mot kunder, och kunder håller käften och betalar för en produkt som skapas av sådana som Björn.
Man får avsmak för hela skiten tyvärr..

Sv: Silly season - 2020
Nucky: Jo, håller med helt, men blir du felciterad , förminskad varje gång du skriver, så blir man lite less. Men jag släpper det, tills nästa gång...

Sv: Silly season - 2020
mattias - 74: Jag gillade Björn sjukt mycket och hade fan gått i krig för honom fram tills den här soppan inleddes. Då fick man en ny bild av honom och då man tidigare tänkt att han är "lite käck och skön" i intervjuer nu istället ser en dryghet. Kan ni som leksingar i den där intervjun t.ex. se hur obeskrivligt dryg/falsk han är på frågorna kring ansvar och förklaring? Det är ungefär som om att fråga en person som slagit sönder ens bil "Varför?" och få svaret "Nu blickar vi framåt!"

Sv: Silly season - 2020
Majbrasan:

Om någon tvivlar på att vi fått betalt och att det varit en ganska rejäl summa kanske detta kan bringa lite klarhet från personen själv:

SportExpressen når huvudpersonen är han nöjd med att allt är klart.

– Skönt att det äntligen är klart och att alla parter är nöjda.

Har du gjort någon uppoffring för att det skulle kunna lösa sig?

– Tråkigt svar på den, men det har jag inga kommentarer till.

Jag har uppgifter på att du har fått göra en uppoffring på din lön med Leksand, för att de skulle kunna köpa ut dig från avtalet med Modo.

– Jag kommenterar inte mina personliga avtal. Men det är klart att det har legat i mitt intresse att vi ska hitta en lösning och då har alla behövt göra vad man kan.


Hade det rört sig om ynka 300k så hade det knappast varit så långa förhandlingar och då hade Leksand lätt kunnat betala det. Är det så att Björn måste sänka sin lön över 3 år så rör det sig förmodligen om en betydlig summa in på vårt konto.

Ser detta som indikationer på att vi ligger närmare de 2M det spekulerades om än 300kSEK.

Sv: Silly season - 2020
Hassan: Han är för vek och lat för NHL tyvärr.
Du kan föra din diskussion vidare i er bok, här pratar vi Modo

Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Nog för att Mikkelsson inte är någon ungdom. Men många verkar ju tro att han är 40 bast?
Det är väl relativt få toppspelare som är slut på vid 33års ålder? Framförallt backar.
Visst har kurvan förskjutits i och med att fart fart fart är det enda som räknas idag.
Men en seriös spelare som tränar bra/rätt och inte har massa skadeproblem ska väl ha några år kvar utan större problem?

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Smurfen: Gjorde en snabb räkning på hemma matcherna och jag tror jag fick ihop det så här:
Måndagar: 1 st
Onsdagar: 7 st
Fredagar: 7 st (2 Löven och 1 Timrå)
Lördagar: 5 st (1 Timrå)
Söndagar: 6 st (var av en mellandags match)

Sv: Silly season - 2020
Nucky:

Ja iikka fick inte optimala förutsättningar med kedjekamrater som var iskalla och sent intåg i truppen. Trots det hade han 0.5ppg och hade kunnat varit det dubbla, för så mycket skapade han.

Sjukt mycket hockey i den lilla kroppen och en artist som publiken vill se.

Är övertygad om att han gör 1ppg om han får vara med från start och hitta kemi och självförtroende med en kedja över tid.

Skulle älska om vi kan få behålla honom och ge honom optimal förutsättningar för att lyckas. Tycker t.ex att han är en bättre playmaker i pp än vad vi är. Han skulle skapa mycket om han får styra en enhet från högerkanten. Sätt honom med en stabil center med uppsida i offensiven och en målskytt på andra kanten med lite tyngd och fart, typ Blomstrand så gör han 50+poäng på en säsong.

Sv: Silly season - 2020
Gavelo:

Lyssnade på modo channel. Härligt att se hur proffsiga vi är när det kommer till spelar presentationer och uppdateringar. Finns inget lag i ha som matchar detta, och det håller hög shl klass. Varje spelare får exponering och kort genomgång.

Intressant att höra målvaltstränare, han verkar vara en riktig bra resurs. Hoppas vi kan ha kvar honom ett tag. Intressant hur han jämförde Cannata med nya målisen, och reagerade på det han sa om cannatas svaghet och hur vi siktade in oss på dessa när vi möttes. Visst att cannata var bra i vissa matcher mot oss men han var långt ifrån det monster man kunde se i andra matcher, mot Timrå t.ex. Tyder på att man är väldigt noga i scouting av motståndare och verkar analysera mycket, känns väldigt positivt.

Får bra vibbar av både målisen och Mikelsson efter att ha lyssnat, verkar vara bra personer som kan bidra både på och av isen.

Nu återstår bara tränarfrågan, tror glader sätter ihop ett bra lag så viktigt att vi får en tränare som kan utnyttja detta. Ingen PJ eller liknande, det måste vara ett namn som bygger på liknande spelsystem som Björn, men kanske med lite mer respekt för försvarsspelet.

Sv: Silly season - 2020
{9025}: Jag är en som brukar hålla mig utanför pajkastningen mellan supportrar. Men du skämtar inte, du är enbart dum och elak. Men som tur är inser jag att det är individen och inte det lag du håller på som det beror på.
Jag vill hålla en bra diskussion även med supportrar från Modo och du är en av dem som förstör den möjligheten. Så snälla lägg ner!

Sv: Silly season - 2020
Rytter: Bartosak i all ära (och jag menar verkligen det )men jag sörjer såna som Norlinder, Sellgren mfl desto mer.
Dagen (när den nu kommer ?)då vi spelar i SHL kan vi hugga på målvakter likt Bartosak.
Såna som Sellgren och Norlinder kanske aldrig spelar med Modo mer. Kommer förmodligen få relativt goda karriärer och även om man som
19-åring säger att man skulle vilja återkomma en dag är realiteten en annan när man är 32 år.

Sv: Silly season - 2020
puffe: Tror det är positiva värvningar, många deppar över Bartosak, och visst är det en bra keeper men dom pengarna han hade kostat får du förmodligen två nya forward alt backar för som håller hög allsvensk klass . Andreas Eriksson som är målvaktstränare håller jag dessutom högt, har nog koll på vad Peters kan och eventuellt behöver förbättra. Blir nog bra det här .

Sv: Silly season - 2020
DödÅtSIF:

Hoppas Mikkelson är lika bra på att spela ishockey som han lyfter skrot. Sylvegård och Harju ser imponerade ut. Monster!
Uppladdat:

500x0-mikkelson.jpg


Sv: Silly season - 2020
JoseGonzales: Nubben skickade tillbaka 7500 kr idag.

Sv: Silly season - 2020
hanzon: Jag tror att han kommer berätta att Björn blev felciterad ang Leksand och att han eg sa "Modo" men att skånskan ställer till det i intervjuer

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
KB: Om hockeyn i Sverige går över till mindre rinkar så kommer jag att sluta se på hockey. Det ända som gör NHLhockeyn intressant är att världens bästa spelare spelar där och gör att det blir ett högt tempo med bra kvalitet. NHL skulle bli bättre på stor rink.

Sv: Silly season - 2020
{5647}: Om du själv tror på det du skriver ang att MoDo hade gett upp pga viruset så tycker jag nästan synd om dig. Förutom att det är helt uppenbart skitsnack i efterhand så var MoDo helt dominanta i första perioden med minst 5 extremt heta målchanser. Cannata höll dom kvar och sen tog Löven över.

Sv: Silly season - 2020
hockey_21: Själv var jag inte skadeglad när ni plundrades. Fullständigt vidrigt oavsett vilket lag som blir drabbat, men gör såklart mest ont när det handlar om ens eget lag.

Sv: Silly season - 2020
Tarasov:
Exakt!.. Som det är nu är ett kontrakt knappt värt papperet det är skrivet på! Vad hjälper det att man får en spelare att förlänga då ett SHL lag kan totalt ignorera det? Det var så mycket snack om att när denna pandemi drabbade oss så skulle det bli lite annorlunda!.. Vad hände? De enda lagen som drog en vinstlott var det riktiga AIK, Leksand och Oskarshamn!.. MoDo & Löven förlorade på det, förbundet i hand med SHL pissar på oss!! Jävlar om man sen får höra att dessa tre lag hamnar i ekonomisk kris så borde de hånas på samma sätt som MoDo & blivit!!
SHL / Hockeyförbundet är det riktiga pandemin!!

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
jonsson: Klart att han lämnar nu. Det äckliga skitlaget får suga ur spelare fast dom är helt värdelösa. Blir så jävla less..

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Amitiel: För bara 10 minuter sen tog en räv-jävel min bästa höna. Hon la stora fina bruna ägg (oftast med 2 gulor)och var tam.

När jag sprang efter fanskapet för att han skulle släppa hönan, vände han sej om hånlog(glasögon hade han), sa nåt obegripligt, lät som danska. Sen drog han iväg med mitt allt, så sorgligt

Sv: Silly season - 2020
Vet inte om det betyder nått men Barto postade detta på twitter för några timmar sedan.
Klippet är när han gör sin monsterräddning med klubban mot löven
Skönt att han håller sig till Modo relaterat iallafall
Uppladdat:

500x0-75b6cf9f-a879-4a56-a43d-4543eb87c83d.png



Sv: Silly season - 2020
Tarasov: Att Barto är bra är bara en del i varför han är så populär. Mycket handlar om hans inställning, spelstil etc. Han är en sådan där spelare som säljer biljetter på egen hand, man ska inte underskatta värdet av det, och det tror jag även Widebro inser, så han kommer nog erbjudas ett väldigt fett kontrakt med allsvenska mått mätt.

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Rytter: Du blandar äpplen och päron. Bara för att journalistiken var dålig betyder det inte var fel att göra intervjun. Jag blir ofta chockad över vilken roll svenskar överlag anser att journalister har, där det verkar finnas en utbredd uppfattning om att det är helt rätt att undanhålla information i syfte att inte gynna "fel" politiska partier (som när DN undanhöll övergreppen i Kungsträdgården). Eller som när Erika Bjerström fick utstå en hatstorm för att hon, helt korrekt, skrev att Greta Thunbergs tal blir alltmer vänsterpopulistiska.

Detta är livsfarligt. Den fria journalistiken är en av de saker som skiljer ett öppet samhälle mot Nordkorea. Journalisters jobb är inte att bibehålla en god värdegrund i samhället. Journalister ska inte låta bli att öppna dörrar pga att det i teorin skulle kunna generera mer hat eller dålig stämning. Att en låta bli att rapportera om något för att inte hälla bensin på elden vore helt horribelt. Det är ungefär som om media skulle låta bli att rapportera om en ny "järnrörsskandal" med argumentet "Folk börjar äntligen glömma det där, onödigt att dra igång en ny cirkus".

För ingenting har gått över. Visst, folk orkar inte vara lika upprörda efter några dagar, men Björn har ju aldrig riktigt stått till svars för sina uttalanden. På så sätt tycker jag Hägglund gjorde helt rätt. Dina frågor handlar om att få en bild av vad Björn är missnöjd över, men det är egentligen fullständigt. Det han skall ställas till svars för är varför han förhandlar med andra klubbar när han har ett treårskontrakt och vilka signaler han tror att det skickar till sponsorer och fans när han kallar det för "ett problem".

För att dra ytterligare en parallell. Om du ska intervjua den kvinnomisshandlare, är det då lämpligt att ställa frågor som "Hur tycker du att hon skulle ha betett sig för att du inte skulle slå henne?". Enligt mig är det direkt osmakligt och ger gärningsmannen ett forum att lägga över skulden på offret. För det är inte huruvida kvinnan har varit tillräckligt uppmuntrande eller inte som är nyheten som det ska rapporteras om, utan nyheten är själva misshandeln. Dvs lämpliga frågor är "Anser du att det är rätt att slå kvinnor?", "Ångrar du dig?", "Vad vill du säga till de personer du har sårat?" och "Vad tänker du göra för att detta inte skall inträffa igen?".

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
{5647}:

Är på din sida i detta med Hägglund. Nu fick man också facit varför han gjorde som han gjorde, det är så tydligt att han endast tog denna intervju för egen vinning.

Först en intervju med Björn där man ställer "rätt" frågor ett tag efter strålkastar ljuset har flyttats. Allt för att få igång intresset kring hellkvistgate igen.

Sedan följer man upp med en krönika dagen efter. Så ganska tydligt vad Hägglund hade för strategi med den korta intervjun igår, det var för att skapa intresse och kunna skriva sin krönika klar. Han visste nog mycket väl vilka svar han skulle få från Björn när han ringde.

www.allehanda.se/artikel/hagglund-det-har-ar-en-bedrovlig-historia-och-modo-sitter-med-svarte-petter-aktenskapet-ar-over

Jag tycker att han ska gräva, men då kan ju göra det när det var aktuellt förra veckan och inte hälla bensin på elden när det börjat slockna och arbete i kulisserna pågår. Det sätter bara Modo i en ännu mer stressande situation då fler frågor kommer och dom behöver svara på dessa istället för att lägga energin på att hitta en ersättare till Björn.

Dumt att blåsa liv i detta igen speciellt när ingen ny info kommer fram. Hade han verkligen vilja ge mer info så hade han kunnat ställa några obekväma frågor till Björn t.ex.

Du sa tidigare att du inte vill att modo ska gå utan ekonomisk kompensation, Leksand säger att dom aldrig behandlat frågan att köpa lös en tränare och inte har pengar för detta. Hur ser du på detta, betyder det att du inte är intresserad om dom inte vill köpa lös dig?

Glader säger att ni pratar varje dag och senast innan påsken på Torsdagen, du säger att du inte hört nåt alls från Modo sedan detta kom ut i tidningen på Tisdag. Kan du specificera vad du menar?

Har du varit delaktig i värvningarna av Olhaver, Svenningsson, Aagaard?

Är det konstigt att inte ha en klar budget i dessa tider? Vilka garantier kring budget är det du vill ha för att känna dig bekväm med lagbygget?

Du säger att ni inte har någon kontakt och sedan att kommunikationen är bristfällig. Vad gäller har ni kontakt eller inte? Ifall ni har kontakt kan du specificera runt vilka delar kommunikationen är bristfällig? Är det runt situationen med Leksand att modo inte vill diskutera detta eller är det kring lagbygget och truppen för nästa år?

Och följa upp med några andra frågor som inte bara fungerar som en megafon för Björns agenda.

Så väldigt dålig journalistik faktiskt när man hade kunnat göra så mycket mer av samtalet om man hade haft ett intresse för det.

Sv: Tips Allsvenskans tabell 2019-2020
Monno: Jag lägger in den slutliga ställningen från säsongens tips!

Petsosöjä 24
dempa 26
Johan Svensson 28 (Journalist)
Rip Kirby 28
Kråkan 30
Öndulat 30
#13 30
J F K 30
werty 30
Scallion 30
Oliver.J 30
Kunglouie 32
Green Machine 32
hockey_21 34
Monno 34
Unibet 34 (speltite)
TIKare08a 36
Idbyn 36
Nisse på Mon or 36
Rytter 36
modomille 36
S-vikaren 38
supertr?tt 38
Från Hörnefors 38
Charlie2 38
tjerdo 38
Gäsp 40
Axle San 40
Nucky 42
Johannes Hedberg 42
Kulltorp 42
nectis 42
ivandrago 42
Nieminen 42
Larsson#89 42
Icing-Ove 42
Signature 44
puffe 44
Heyerdal 46
henkeiskogen 46
mr_brasco 46
KB65 48
Jockz 48
Gusse 50
bisterfinnen 52
Veteranolle 54
TimraStockholm 70

· 246 ·

Välkommen att skriva i Modos gästbok. 

Trivselregler 

Hockeysnacks regler

  • 0x40-ikoskarshamnlogosvg.png Senast: Vinst mot IK Oskarshamn
    Hägglunds Arena, 5-4 (1-1,1-3,3-0)
Sidan sköts av: NuMo Tarasov KB