Djurgården - MoDo 110917
« Föregående · 1401832 · Nästa » Till forumet
Sv: Djurgården - MoDo 110917
NuMo:
Koncentrera dig på matchen istället för att reta dig på andra forumskribenter för en gångs skull ska du få känna vad skönt.
Men såklart med bristfällig hockeykunskap så ser man nog ingen skillnad mellan den här matchen och Frölundamatchen.
Koncentrera dig på matchen istället för att reta dig på andra forumskribenter för en gångs skull ska du få känna vad skönt.
Men såklart med bristfällig hockeykunskap så ser man nog ingen skillnad mellan den här matchen och Frölundamatchen.
Redigerad kommentar
+ 2
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Sawchuk:
Jävlar vad dom hakade Räkan där, solklar utvisning!
Vi spelar så bra men gör inte mål, det är fan inte helt rättvist!
Jävlar vad dom hakade Räkan där, solklar utvisning!
Vi spelar så bra men gör inte mål, det är fan inte helt rättvist!
Redigerad kommentar
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Lumber Jack:
Faan, Modo borde ha gjort fem mål.
Tänk vad länge sedan man såg Modo åka ifrån ett annat Elitserielag, och Djurgården dessutom.
KOM IGEN NU!
Faan, Modo borde ha gjort fem mål.
Tänk vad länge sedan man såg Modo åka ifrån ett annat Elitserielag, och Djurgården dessutom.
KOM IGEN NU!
Sv: Djurgården - MoDo 110917
yngwie: 4 lägen som skulle vart mål. Jävla baseball, jävlar om räkan kunde passat, jävla friläge och jävla ribba
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Bad_Brett: Holmqvist höga klubba aom räddar målet, borde inte den ha renderat i någon form av domaråtgärd?
+ 2
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Bad_Brett:
Faaan vad rolig hockeymatch!!!!
:)
Ser gärna det här Modospelet under säsongen.
Faaan vad rolig hockeymatch!!!!
:)
Ser gärna det här Modospelet under säsongen.
Redigerad kommentar
Sv: Djurgården - MoDo 110917
J F K:
Tempot är mycket högt, ingen kan väl påstå någonting annat?
Frågan är om MoDo orkar spela det här spelet i tre perioder. Har för mig "Challe" försökte ungefär samma sak förra året. Det gick suveränt i några matcher, sedan var det som att spelarmaterialet inte hängde med. Blir därmed mycket intressant ifall vi lyckas bibehålla tempot under hela matchen.
Tempot är mycket högt, ingen kan väl påstå någonting annat?
Frågan är om MoDo orkar spela det här spelet i tre perioder. Har för mig "Challe" försökte ungefär samma sak förra året. Det gick suveränt i några matcher, sedan var det som att spelarmaterialet inte hängde med. Blir därmed mycket intressant ifall vi lyckas bibehålla tempot under hela matchen.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Bad_Brett: Jo, nu får vi ju en del fart framåt och det känns som den klart bästa perioden hittills. Sedan är det väl tillfälligheter att vi leder, men det är mest tack vare oss och inte för att DIF är dåliga. Tvärtom så tycker jag att det är riktigt bra tempo i matchen.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
NuMo:
Ja det är långt ifrån perfekt, men det här ger ju åtminstone någon form av hopp inför framtiden. Nu ser det ju faktiskt ut att finnas en tanke bakom det hela.
Ja det är långt ifrån perfekt, men det här ger ju åtminstone någon form av hopp inför framtiden. Nu ser det ju faktiskt ut att finnas en tanke bakom det hela.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Dragan 2k:
Det är som natt och dag mot för förra matchen, hittlis skall tilläggas.
Det är som natt och dag mot för förra matchen, hittlis skall tilläggas.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Paddan: Ser ganska bra ut, men det finns tendenser att vi missar i uppspelen.
Ahnelöv har problem med skridskorna och puckhantering även denna match.
Ahnelöv har problem med skridskorna och puckhantering även denna match.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Dragan 2k:
Mycket bra period av MoDo. Imponerande att man lyckas förbättra spelet så radikalt jämfört med tidigare matcher.
Blir intressant att se huruvida de orkar i tre perioder.
Mycket bra period av MoDo. Imponerande att man lyckas förbättra spelet så radikalt jämfört med tidigare matcher.
Blir intressant att se huruvida de orkar i tre perioder.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Dragan 2k: Ingen aning, lyssnar på webradion, men enligt webradiokommentatorn är det en rättvis ledning för MoDo.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Paddan: På webbradion? Hon var outstanding. Mer partisk än han taxichaffisen på stå.
+ 2
Sv: Djurgården - MoDo 110917
NuMo: Jag saknar sagotanten som tidigare kommenterade Djurgårdens matcher.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
bisterfinnen:
Bra att räkan tar avslut, det ska fan int kladdas så mycket!
Bra att räkan tar avslut, det ska fan int kladdas så mycket!
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Salle:
Lika glada är vi för det. Man kan inte enbart spela för att man har ett bra skott!
Lika glada är vi för det. Man kan inte enbart spela för att man har ett bra skott!
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Bittesehr: Hersley får inte ens lira PP då han inte ens är med på laguppställningen.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Tellan uppsatt som starter. Hoppas han vill ta lite revansch och dessutom knäppa polarna på näsan.
Sen får vi hoppas att Jr's nerver har släppt för när VF-matchen "var" körd så blev han mer avslappnad och presterade bättre. Och Morten kan inte vara ett sämre alternativ än Mika senast.
Sen får vi hoppas att Jr's nerver har släppt för när VF-matchen "var" körd så blev han mer avslappnad och presterade bättre. Och Morten kan inte vara ett sämre alternativ än Mika senast.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Berka: Mjo, på förhand känns det väl väl som att andrekedjan kan få svårt att skapa något nämnvärt. Hoppas som satan att jag har fel.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Gustafsson: Låter bra! Hersley kan få lira PP i stället.
Vi har sjukt svårt nere i Sthlm, så jag tippar förlust med 4-1. Skröder tröstmålar.
Vi har sjukt svårt nere i Sthlm, så jag tippar förlust med 4-1. Skröder tröstmålar.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
4th Line
25. Hedman, Anton
26. Forsberg, Kristian
35. Westin, John
3rd Line
36. Nyström, Erik
13. Andersson, Fredric
33. Hannula, Mika
51. Ahnelöv, Jonas
2. Westin, Jens
2nd Line
17. Madsen, Morten
19. Schremp, Rob
67. Samuelsson, Henrik
3. Lehtivuori, Joonas
22. Pöck, Thomas
1st Line
10. Skröder, Per-Åge
24. Sundström, Niklas
44. Danielsson, Nicklas
55. Tollefsen, Ole Kristian
34. Meyer, Frederick
Goalies
32. Tellqvist, Mikael
1. Forsberg, Anton
Sv: Djurgården - MoDo 110917
NuMo: Dagens hopkok
| Referee(s) | Patrik Sjöberg, David Bergman | |||||
| Linesmen | Fredrik Altberg, Jimmy Dahmén | |||||
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Bad_Brett: Ett svammelsurium utan någon specifik adress.
Är det någon av dessa som sagt något och som sen motsäger sig själv. Kan man få se ett konkret exempel?
På vilket sätt känner du dig lurad? Dina tolkningar verkar vara ett hopkok av lösryckta saker tagna ur sitt sammanhang.
Är det någon av dessa som sagt något och som sen motsäger sig själv. Kan man få se ett konkret exempel?
På vilket sätt känner du dig lurad? Dina tolkningar verkar vara ett hopkok av lösryckta saker tagna ur sitt sammanhang.
Sv: Djurgården - MoDo 110917
Berka: Du får nog byta både tråd och bok om du ska börja prata politik.
« Föregående · 1401832 · Nästa »
Fruktansvärt orättvist. Orutinerat av Samuelsson. Varför kan inte Schremp få värdiga kedjekamrater?