Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
« Föregående · 1309395 Till forumet
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
shinzawai: Gör ett undantag från ditt löfte att inte läsa någon krönika av Nyström och läs denna, den är från 2007 men skulle lika gärna kunna vara från idag. Personlig vendetta någon?
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Petey21: Äh, Magnus Wernblom får hänga med här också.
"Vad tycker du om de tacklingar som har varit hittills i år?
- Jag tror att de är ganska normala. Går det fortare kanske det blir lite mer, det är en konsekvens man får räkna med.
- Men jag gillar när det smäller. Domarna är de som drar ner emellanåt. Det kunde ha varit lite mer. Det är svårt att veta många gånger vad man får hålla på med och inte. Men det är väl svårt för dem (domarna) när det går fort."
http://hockey.expressen.se/elitserien/1.2223527/vickade-pa-rumpan-och-vantade-pa-pass
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Det är svårt att vara journalist också:
www.youtube.com/watch?v=at6oe0UYBoI
www.youtube.com/watch?v=at6oe0UYBoI
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Wikegård hyllar Hedman: nyheter24.se/bloggar/hockeybloggar/niklas-wikegard/
Sv: Djurgårdens IF - Modo Hockey 2010-11-20
Icing-Ove: Då var det kört på riktigt. Nu blir det 10-15 matcher minst... ;-)
Detta är andra gången i höst som W hyllar MoDo. Känns konstigt.
Detta är andra gången i höst som W hyllar MoDo. Känns konstigt.
« Föregående · 1309395