Försäsongsmatcher
« Föregående · 2558287 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsongsmatcher
Tigerhjärta: Träningsmatch visst men tycker vi ser samspelta ut, är ändå Sveriges näst bästa lag vi möter!
Sv: Försäsongsmatcher
Keriksson: Har Bernie börjat stava sitt namn annorlunda sen ifjol eller har man stavat fel på tröjan?😬
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Greenwolper: Får hålla med om att Ranta ser ut att bli en riktig flip i SHL
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Keriksson: Känns skit med för bra försäsonger. Guldet -07 vann vi väl typ bara en försäsongsmatch och var väl inte mycket bättre förra säsongen. Tur det är mycket hockey kvar i den här matchen. Håller tummarna… för Skellefteå ;)
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Att Skellefteå inte har någon spets är bara svammel, Pudas, Lindberg, Hugg, Johnson, Lindholm. Sen behöver dom såklart någon ytter till men dom har spets.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
TickledDonkey: Ja självklart ska man inte dra några växlar alls över denna match, förstår var du menar, vill inte att vi vinner allt på försäsongen då tror nog spelarna att man är bättre än man är.
Sv: Försäsongsmatcher
Nucky: Känns som att det måste vara något sorts internskämt. Har sett Wigneault och Dickinsson också bland annat.
+ 5
Sv: Försäsongsmatcher
bengt88: Även om det är total bonnröta att få fram den passningen igenom två spelare, så är ju bara visionen att slå den magisk!
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Nucky: Hur stavar han nu då, Berni?
Skämt åsido, kan båda våra målvakter ha svarta byxor, så kan nog något namn vara felstavat också! Eller så var det felstavat tidigare?!
Skämt åsido, kan båda våra målvakter ha svarta byxor, så kan nog något namn vara felstavat också! Eller så var det felstavat tidigare?!
Sv: Försäsongsmatcher
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
KB: säkert inte med mening men återigen oproffsigt från modo, vi var inne på det häromdagen med alla stavfel på sociala medier oh hemsidan också. framstår i bästa fall som nonchalanta och i värsta fall som nåt annat
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Hmm...hur tänker Näsén där? Att som siste man tokchansa, det är dom där detaljerna jag har svårt för hos honom!
Snyggt av EJK och AP!! 👌
Snyggt av EJK och AP!! 👌
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Finns en anledning till att han blev bänkad i ett dåligt Torskarshamn. Vi behöver nog leta efter en defensiv pjäs på hans position.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Oj va kommentatorn inte var imponerad av modo, han hyllade skeås två snabba mål men att modo kommer ikapp är inget att hylla? Blir så less när man är färgad som kommentator
Sv: Försäsongsmatcher
Jag vet inte hur det är med er, men jag gillar Ruohomaa 😉
Snyggt pass av Nidde
Näsén igen, jösses!
Snyggt pass av Nidde
Näsén igen, jösses!
+ 1
« Föregående · 2558287 · Nästa »