Försäsongsmatcher
« Föregående · 2558321 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsongsmatcher
KB: säkert inte med mening men återigen oproffsigt från modo, vi var inne på det häromdagen med alla stavfel på sociala medier oh hemsidan också. framstår i bästa fall som nonchalanta och i värsta fall som nåt annat
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Hmm...hur tänker Näsén där? Att som siste man tokchansa, det är dom där detaljerna jag har svårt för hos honom!
Snyggt av EJK och AP!! 👌
Snyggt av EJK och AP!! 👌
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Finns en anledning till att han blev bänkad i ett dåligt Torskarshamn. Vi behöver nog leta efter en defensiv pjäs på hans position.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Oj va kommentatorn inte var imponerad av modo, han hyllade skeås två snabba mål men att modo kommer ikapp är inget att hylla? Blir så less när man är färgad som kommentator
Sv: Försäsongsmatcher
Jag vet inte hur det är med er, men jag gillar Ruohomaa 😉
Snyggt pass av Nidde
Näsén igen, jösses!
Snyggt pass av Nidde
Näsén igen, jösses!
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Sigge: Niederbach hade en stenhård passning över isen och när Ruohomaa sköt var inte kameramannen där.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Confusius: Fina mål av MoDo men jag är redan gråhårig av Näsén. Två mål får han ta på sig redan.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Heyerdal: Såg inte Skellefteås 4-3 mål men du kan ju inte skylla dom andra två målen på Lehtinen? Två stycken 2 mot 1or...
Sv: Försäsongsmatcher
Heyerdal: Rätt slapp retur vid 4-3 ja, men Näsén får inte släppa honom så enkelt.
Gillar att vi rullar backar nu, många kombinationer.
Gillar att vi rullar backar nu, många kombinationer.
Sv: Försäsongsmatcher
Vikingen: Oj vad jag gillar Rubins. Äntligen har vi fått en stor elak jävel framför mål.
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
Vikingen: Tyvärr känns det som Näsén har större chans att lyckas i SHL som en smörpassande center än back.
Sv: Försäsongsmatcher
Hur ska man bedöma denna match? Som det ser ut nu om man kollar helheten så tycker jag att Modo ser ut som att man kan matcha skeå, sen känns det som att vi har en liten sämre defensiv ibland? Bådar gott iallafall enligt mig
Sv: Försäsongsmatcher
Nucky: Vi leder inför sista och nu menar Timråboken att SAIK nog inte ens kommer topp 6.
Hade vi mött Timrå hade vi då haft ännu större ledning då dom kämpar för topp 8? ?
Hade vi mött Timrå hade vi då haft ännu större ledning då dom kämpar för topp 8? ?
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Vikingen: Vi kan konstatera redan nu att det aldrig kommer funka med honom. Man hann fan nästan glömma den här vägra-skjuta misären också
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Oddset på Näsén som årets hackkyckling är nu 1.10 gånger pengarna.
+ 14
Sv: Försäsongsmatcher
JoakimE: Två stora missar som Skellefteå kapitaliserar på direkt, det är sånt som måste städas bort så snabbt som möjligt. Men att sånt dyker upp i andra träningsmatchen är väl ingen jättestor grej. Mer orolig över sånt om några veckor.
Vi har jäkligt bra fart och intensitet i hela laget. Passningskvalitén var vår styrka i HA och det syns att den håller bra nivå än så länge också. Många skickliga spelare.
Omöjligt att värdera hur långt det räcker men jag gillar väldigt mycket av det jag ser.
Vi har jäkligt bra fart och intensitet i hela laget. Passningskvalitén var vår styrka i HA och det syns att den håller bra nivå än så länge också. Många skickliga spelare.
Omöjligt att värdera hur långt det räcker men jag gillar väldigt mycket av det jag ser.
+ 6
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Jag tycker Näsén har gjort det bra hittills ikväll. Men då har jag inte sett matchen heller så tar det med en nypa salt.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
snowden: Stod skrivet i stjärnorna så fort Svennis lämnade haha, hela försäsongen kvar att bevisa oss fel.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Ruohomaa imponerar på mig, visste att han var en SHL-värvning i högre kategorierna men har inte sett han spela någonsin plus hans ålder gjorde mig osäker. Men va bra han är. Och helrätt att göra honom kapten, såg ni hur han åkte o peppade alla på isen innan nedsläpp inför 3e nu? I en träningsmatch..
+ 8
« Föregående · 2558321 · Nästa »
Är det en analfabet som sytt på namnen?