Försäsongsmatcher
« Föregående · 2558357 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsongsmatcher
Sigge: Niederbach hade en stenhård passning över isen och när Ruohomaa sköt var inte kameramannen där.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Confusius: Fina mål av MoDo men jag är redan gråhårig av Näsén. Två mål får han ta på sig redan.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Heyerdal: Såg inte Skellefteås 4-3 mål men du kan ju inte skylla dom andra två målen på Lehtinen? Två stycken 2 mot 1or...
Sv: Försäsongsmatcher
Heyerdal: Rätt slapp retur vid 4-3 ja, men Näsén får inte släppa honom så enkelt.
Gillar att vi rullar backar nu, många kombinationer.
Gillar att vi rullar backar nu, många kombinationer.
Sv: Försäsongsmatcher
Vikingen: Oj vad jag gillar Rubins. Äntligen har vi fått en stor elak jävel framför mål.
+ 3
Sv: Försäsongsmatcher
Vikingen: Tyvärr känns det som Näsén har större chans att lyckas i SHL som en smörpassande center än back.
Sv: Försäsongsmatcher
Hur ska man bedöma denna match? Som det ser ut nu om man kollar helheten så tycker jag att Modo ser ut som att man kan matcha skeå, sen känns det som att vi har en liten sämre defensiv ibland? Bådar gott iallafall enligt mig
Sv: Försäsongsmatcher
Nucky: Vi leder inför sista och nu menar Timråboken att SAIK nog inte ens kommer topp 6.
Hade vi mött Timrå hade vi då haft ännu större ledning då dom kämpar för topp 8? ?
Hade vi mött Timrå hade vi då haft ännu större ledning då dom kämpar för topp 8? ?
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Vikingen: Vi kan konstatera redan nu att det aldrig kommer funka med honom. Man hann fan nästan glömma den här vägra-skjuta misären också
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Oddset på Näsén som årets hackkyckling är nu 1.10 gånger pengarna.
+ 14
Sv: Försäsongsmatcher
JoakimE: Två stora missar som Skellefteå kapitaliserar på direkt, det är sånt som måste städas bort så snabbt som möjligt. Men att sånt dyker upp i andra träningsmatchen är väl ingen jättestor grej. Mer orolig över sånt om några veckor.
Vi har jäkligt bra fart och intensitet i hela laget. Passningskvalitén var vår styrka i HA och det syns att den håller bra nivå än så länge också. Många skickliga spelare.
Omöjligt att värdera hur långt det räcker men jag gillar väldigt mycket av det jag ser.
Vi har jäkligt bra fart och intensitet i hela laget. Passningskvalitén var vår styrka i HA och det syns att den håller bra nivå än så länge också. Många skickliga spelare.
Omöjligt att värdera hur långt det räcker men jag gillar väldigt mycket av det jag ser.
+ 6
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Jag tycker Näsén har gjort det bra hittills ikväll. Men då har jag inte sett matchen heller så tar det med en nypa salt.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
snowden: Stod skrivet i stjärnorna så fort Svennis lämnade haha, hela försäsongen kvar att bevisa oss fel.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{7639}: Ruohomaa imponerar på mig, visste att han var en SHL-värvning i högre kategorierna men har inte sett han spela någonsin plus hans ålder gjorde mig osäker. Men va bra han är. Och helrätt att göra honom kapten, såg ni hur han åkte o peppade alla på isen innan nedsläpp inför 3e nu? I en träningsmatch..
+ 8
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Lite hönsgårdsvarning i försvaret nu tyvärr. Och så ytterligare ett BP nu...
Sv: Försäsongsmatcher
dempa: Han och Ranta är så jävla bra värvningar.. Ranta känns som Nylander när han kom in, drar en back och sen försöker göra någonting stylish som oftast blir farligt.. Det finns mycket potential i denna kille, tror våran första kedja kan bli giftig
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Sigge: blir ju lätt så då Rundblad gick av och dom måste rulla runt mer på resterande backar
Sv: Försäsongsmatcher
JoJo2613: Sen är det försäsong och många nya spelare, dessutom möter man bättre lag än de i allsvenskan så att det blir hönsgård ibland är nog helt naturligt.
Sv: Försäsongsmatcher
JoJo2613: Speciellt när det var Rubins som utvisades.
Berg har inte gjort bort sig ikväll, kommer bli tufft om platser på backen.
Berg har inte gjort bort sig ikväll, kommer bli tufft om platser på backen.
Sv: Försäsongsmatcher
Jösses! Kommentatorn gick upp i falsett vid 4-4!
Blir till att byta kallingar när han kommer hem.
Blir till att byta kallingar när han kommer hem.
Sv: Försäsongsmatcher
Apelsin: Oj läste fel, Näsén som boxade bort sig, var det första eller andra?
Fjärde var i alla fall, Berg först och Wahlberg efter tror jag, båda backarna var väl bakom egen röda just före målet. Total hönsgård.
Fjärde var i alla fall, Berg först och Wahlberg efter tror jag, båda backarna var väl bakom egen röda just före målet. Total hönsgård.
Sv: Försäsongsmatcher
+ 15
Sv: Försäsongsmatcher
{9566}:
Lite svängiit och fladdrit ibåda försvaren,
Men helt okej träningsmatch.
Lite svängiit och fladdrit ibåda försvaren,
Men helt okej träningsmatch.
+ 4
« Föregående · 2558357 · Nästa »