Försäsongsmatcher
« Föregående · 2559717 · Nästa » Till forumet
Sv: Försäsongsmatcher
Färdkost: men röda siffror på svart rygg, syns ju inte för fem öre. Tänker man NOLL på de som inte kan vara där utan streamar?
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Björklöven försöker göra årets match medans vi mest åker runt, lite försäsong så där.
Sv: Försäsongsmatcher
KB: Ja fick bli endast dator istället, där bilden är allt annat än bra! Ska det vara såhär från Bonnier hela säsongen?
Och när jag ändå rantar. Lyckat att INTE göra en vit ram runt röda siffror och namn på svarta tröjor, inte en chans att se vad det står!
Nu slutgnällt ;)
Och när jag ändå rantar. Lyckat att INTE göra en vit ram runt röda siffror och namn på svarta tröjor, inte en chans att se vad det står!
Nu slutgnällt ;)
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Confusius: Vad är problemet? Kör i Expressens app och via chromecast till TVn. Ljud och bild för mig helt fläckfritt.
Sv: Försäsongsmatcher
modomille: haha, inte särskilt oväntat. Schilkey med yxhugg och Rahimi med nacksving
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Färdkost: Ens spelbart odds på att någon av Lövens åsnor lyckas skada en av våra?
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
modomille: HAHA inzoomad kamera sveper i 200 över publiken så det enda man ser är lite fyrkanter i olika färger
Sv: Försäsongsmatcher
eltifoso:
Big Sam är tillbaka på kontoret våran nya Wernblom!
Vilket jobb han gör där framme!
Att Brickley kommer vara bra i år ser man redan nu!
Big Sam är tillbaka på kontoret våran nya Wernblom!
Vilket jobb han gör där framme!
Att Brickley kommer vara bra i år ser man redan nu!
+ 4
Sv: Försäsongsmatcher
Färdkost: Löven startade väl rallarslagsmål i deras match mot SAIK. Lär väl sluta liknande i vår match med.
Hade gärna skippat att möta löven pga skaderisken..
Hade gärna skippat att möta löven pga skaderisken..
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{9233}: Samma här, känns som de är på Dickinson. Kommer gråta om han blir skadad.
Sv: Försäsongsmatcher
Rip Kirby: Fortfarande inget ljud för mig!! Och kan inte se via Expressen, då måste jag teckna ett abbonemang! Väldigt märkligt när jag kan se den via abbonemanget på ÖA, båda är ju Bonnier!!
Sv: Försäsongsmatcher
Silly: Brickley var den som gick bort sig totalt på målet!
Hade markering på Olofsson, men släppte den när Meyer fick pucken!
Hade markering på Olofsson, men släppte den när Meyer fick pucken!
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
Rip Kirby: Mobil?? Kör den på datorn på ÖA´s hemsida! Och när jag projicerar den till chromcasten på TV´n så är det inget ljud.
Funkar dock på datorn.
Funkar dock på datorn.
Sv: Försäsongsmatcher
Confusius: Såhär ser det ut för mig. Och det är "volymreglaget" 🤭 längst till höger som styr mitt ljud från mobilen till TVn (via Chromecasten).
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
modomille: Är det något som oroar mig så är det det där. Vi kommer torska med 7-0 om vi spelar så där och möter Färjestad eller Frölunda
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
Confusius: Jag är tvungen att ha ljudet på max för att ha bra ljud på den här sändningen.
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Vi kommer ju inte tävla om dessa 2 lag, vi kommer ha en handfull lag i botten som vi kommer tävla mot.
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: klart det är svårt att vara motiverad att lira fin-hockey när man möter mindre klubbar utan hockeykultur från lägre divisioner.
+ 7
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: Nej så är det, men vi kommer vara ett strykgäng så det är bättre att vi väljer våra strider.
Sv: Försäsongsmatcher
MÅL!!!
3:e PP målet för kvällen, bernie med en vacker krosspassning till dansken som sprätter upp den i första X
3:e PP målet för kvällen, bernie med en vacker krosspassning till dansken som sprätter upp den i första X
+ 1
Sv: Försäsongsmatcher
{9566}:
Finländarens i första sticker ut, även Dickinson är bra. Norén kan bli något. I övrigt så tycker jag vi att ett visst spelmässigt övertag.
Finländarens i första sticker ut, även Dickinson är bra. Norén kan bli något. I övrigt så tycker jag vi att ett visst spelmässigt övertag.
+ 2
Sv: Försäsongsmatcher
{10015}: det är för många backar som inte alla håller. Näsén, Berg och Brickley.
Rouhoumaa är dock K U N G 😍
Rouhoumaa är dock K U N G 😍
+ 4
« Föregående · 2559717 · Nästa »
