FOPPA 3 nya poäng!!
316516 · Nästa » Till forumet
Sv: FOPPA 3 nya poäng!!
Björn VII: Ska se sporten senare på VHS. Kan tänka mig vad det handlade om.
Bakrutedekaler i slutet av 80-talet i Gurkstaden: Hockey det är VIKtigt.
Bakrutedekaler i slutet av 80-talet i Gurkstaden: Hockey det är VIKtigt.
Sv: FOPPA 3 nya poäng!!
Frisco:
Jag såg ett lag som plankat MoDos matchdräkt i slutet av Sportspegeln, tror du att de kommer att elda upp SA-platsen till slut tack vare den eldfängde i båset?
Jag såg ett lag som plankat MoDos matchdräkt i slutet av Sportspegeln, tror du att de kommer att elda upp SA-platsen till slut tack vare den eldfängde i båset?
Sv: FOPPA 3 nya poäng!!
zigge: Ähhh, det var je med dubbelfattad backhand som BB dominerade slutet av 70-talet.
Sv: FOPPA 3 nya poäng!!
Dream Team: JOODU, den här RST o Polkagrisen e allt finna supporters, tålamod som en femåring på julaftons-morron...
Foppa 2:a , D Sedin (!!) på en hedrande 3:e svensk-plats!
När ska Mackan komma igång?
Foppa 2:a , D Sedin (!!) på en hedrande 3:e svensk-plats!
När ska Mackan komma igång?
Sv: FOPPA 3 nya poäng!!
zigge: Ena riktigt fina motgångssupportrar vi, seru.. bättre kasta yxan i sjön, än att vara det femte hjulet under vagnen, eller nåt sånt...
FOPPA 3 nya poäng!!
Foppa har kommit igång, 1 G 2A mot Pred's.
13 points hittills. (Läääängtar till nästa säsong.... )
Fina inlägg blands Timrå's medgångare:
SLUTA gå på Matcherna, så skärper TIK sig!!
Se där, vilken patent-medicin. ;-))
Ska vi tillämpa den i Kempis med?
13 points hittills. (Läääängtar till nästa säsong.... )
Fina inlägg blands Timrå's medgångare:
SLUTA gå på Matcherna, så skärper TIK sig!!
Se där, vilken patent-medicin. ;-))
Ska vi tillämpa den i Kempis med?
Länkar:
http://www.nhl.com
http://www.nhl.com
Hehe...Forza Tisell, alltid.
Ett: Mini-z.