FOPPA 3 nya poäng!!
Foppa har kommit igång, 1 G 2A mot Pred's.
13 points hittills. (Läääängtar till nästa säsong.... )


Fina inlägg blands Timrå's medgångare:
SLUTA gå på Matcherna, så skärper TIK sig!!
Se där, vilken patent-medicin. ;-))
Ska vi tillämpa den i Kempis med?