Bössa 68: Jag tror jag har facit för såhär tränade man idag: J. Olofsson-Jasek-Ranta Lucas Pettersson-Vigneault-Woods OP-Jacobsson-Seb Ohlsson Södergran-Niederbach-MC
Varför träna så om man tänker sig spela på annat sätt med precis det mannskapet?
Sedan fattar jag inte varför inte Allehanda-Per skriver centern i mitten av de tre. Har ändrat där med reservation för att man teoretiskt skulle sätta LP solm center för att prova.
{5647}: Jag vet att du har vissa känningar/koll på föreningarna kring Övik osv., hur stor sannolikhet skulle du saga att en spelare William Wallinder skulle kunna återvända till Modo en dag?
{10015}: Vad använde vi oss av, typ 40 spelare och 3 tränare den säsongen han kom upp i A-laget?, man kan kanske förstå att en ung spelare börjar undra vad fan det är som händer.
Vore trevligt om Wallinder, Sellgren, Norlinder, Hallin, Norén, Johnson fick utgöra stommen i våran backbesättning i framtiden.
{9315}: Trodde inte på det, men MC är uppsatt som center som du skriver.
Nu tror jag att det blir en sämre match från vår sida, men man kan alltid hoppas att man lyckas tagga till ordentligt. Det är väl ÖIK pä tisdag så jag tycker man kan latja då istället.
SPOODI: Hittade ett erbjudande på expressen. 0 kronor i tre månader som man säga upp innan det dras pengar. Ett hett tips för er som inte fixat abonnemang men som vill se SCA matcherna
{7639}: Ser att William Larsson-Nygren är i första backpar för Löven. Han var faktiskt klar för oss inför förra säsongen, men det blev aldrig av av någon anledning.
{7639}: Åsnebrottaren tycker att vårt spel bygger mycket på individuell skicklighet. Jösses vad glad man är att vi har Karlin. Hans intelligens gällande hockey är något helt annat