{5647}: ja det var ingen höjdarperiod, känns slarvigt och att det inte kuggar i, väldigt väldigt myclet försäsong. lite långa byten på woods och sampo några gånger som gör att det blir obalans i kedjorna dessutom
Gusse: Vi har det kämpigt hittills i denna match, men då är allt i sin ordning, vi briljerar inte genom hela försäsongen. Känns som Löven haft 20 kontringar i denna perioden.
{9315}: Modo spelar inte som ett lag, Björklöven kontrar riktigt bra. Modos mittzonsspel är väldigt slarvigt och det känns lite som att man underskattat motståndet.
Tycker vi ser helt ok ut. Björklöven älskar spela mot modo och lever lite på det. Tror vi behöver spela lite lugnare. Björklöven åker skridskor som idioter så om vi tänker en extra halvsekund kommer det öppna sig. Öppnar sig bra i vissa tillfällen men vi förvaltar inte riktigt chanserna.
{5647}: Jag hoppas verkligen inte Karlin kör på med detta nu bara för att det är toppspelarna som bör spela i första. Spelar genuint ingen roll i vilken kedja man spelar Ranta i.
{5647}: Det positiva är väl att det knappast kan bli sämre! Jag tror bara det handlar om inställning och kanske lite trötthet såhär tidigt på säsongen.
Svårt att säga så mycket om kedjorna då inte mycket har stämt för någon men det man kan säga är att LP ser intresserad ut och MC verkar vara inne på samma linje, i övrigt är det mest bara slarvigt och inte påkopplat.
Det är andra försäsongsmatcher. Förstår inte varför vi är så bittra. Försäsongen betyder inget ser det ut såhär 10 matcher in är jag bitter men icke än.
På tal om säsong. Någon som vet när Örebro släpper biljetter? Hade gärna köpt en till premiären men Örebro har ju inte ens berättat när de släpper biljetterna?