Byss: Tycker väl mer att Vigneault är dålig och verkar inte riktigt hinna med pga det. Därav dålig timing.
Adam kan inte reglerna. Passningen kom från egen zon så teckningen blir där. Det har ingenting med att det är avsiktlig offside att göra. Han är verkligen dålig
modomille: Jaa Modo var verkligen TOTALT överlägsna, har inte sett en som maktdemonstration sedan sovjets storhetstid. Allt annat än guld för ert lag iår är ett praktfiasko
{9315}: säger inte så mycket egentligen alla har inte spelat all matcher men kul att det är spritt så man inte blir lika känslig för skador. För det kommer komma skador
{5647}: Olle känns iaf bättre än förra året, vilket även försvarsspelet är. Tror vi kommer kunna utmana om poäng i betydligt fler matcher i år. Måns är bra idag, men offensiven var sådär.
Jag känner mig lite blåst av Expressen 🤭 Efter matchen blir det LÅNGT studiosnack där hela SHL-säsongen snackas upp? 🏒 Blev ju inte alls någon LÅNG efterstudio 🤭
{5647}: Var det Oskarshamn (f.ö toksist) - Modo 7-2 överlägset? Då snackar vi på en nivå när inte ens Florida Panthers mäktar av formtoppad inför ett game seven.
{7426}: Nu är jag inte insatt i själva tillvägagångssättet den här försäsongströjan har kommit att se ut som den gör men det är ju bara tyg i slutändan =) Ja du med, nästa gång jag ska till Ö-vik får vi ta en öl🥳❤️
Tror som sagt det är en anledning till att man har plockat in Byström.
Inte minst för att ha ett brett lag men också som en billig lösning utan att rucka hierarkin inför säsongen där man utåt pratar om honom som en 7-8 back men som har rutin för att kliva in som topp-6 om rundblad inte levererar.
Verkar ju ha ett ganska stabilt spel i sig, kan nog ta ytterligare kliv när han acklimatiserat sig och gjort sig mer hemmastadd till ligan och laget.