Redigerad kommentar
Gurra88:
Sluta lipa bara för att Frölunda kommer ta er i fyra raka
Patrik Källstr:
Bra start. Helvete vad dom checkar hårt i början.
J F K: Idag blir det hårdbevakning av SAIK-MODO för mig och jag håller stenhårt på Modo (men tror dock att de får det svårt). Tellan, de fyra backarna, special teams och att helt enkelt hålla sig från utvisningar är nycklarna.
Kör hårt.............slutspel fy fan va härligt!
Avd. citat ingen MODOit får säga.
yngwie: Modioter verkar anklaga de flesta för att filma, so what if Mr Tollefsen says så, han spelar ju fult själv. Han borde hålla käften och sluta göra otillåtna saker själv innan han öppnar käften och vräker ur sig.
Modioter med Sundstöm i spetsen borde sluta att gnälla på domare och motståndare och lära sig spela hockey i stället.
Referee(s) | Wolmer Edqvist, Mikael Nord | |||||
Linesmen | Anders Ahlström, Jan Sandström |
Icing-Ove:
Tolle tycker till! :)
yngwie:
Finns fler modoiter än vad man tror. 16% av norrlänningarna är Modoiter. MoDo är dessutom en av de populäraste klubbarna i Sverige. Brynäsorna håller inte med.
arnio:
Tackar! Behåll balansen. Stå upp när andra faller. Ta båsdörren från Svedberg. Stötta Läkerol och Brända Bocken!
spud:
Jag skojar lite med dig. Idag är de riktigt tysta. Jag tror de mår lite bättre om andra fans lider lite också. Men de sa att de var uppriktigt oroliga för Timrå...
spud:
Nä, de snackar fortfarande om 7-1 vinsten i Umeå 2002-03...Vid MoDo-förlust kommer de alltid fram vid kaffeautomaten:
-"Hur mår du idag, tungt?" :-)
Redigerad kommentar
Paddan:
Jag har saknat guldet, ska bli skönt då vi får det. Då blir det kanske tyst på Löven-fansen på jobbet...
Redigerad kommentar
Frisco: Kan vi inte ha en mer känsloladdad titel på tråden?
"Kvartsfinal 1 120310 - Slaget mellan Västernorrland och Västerbotten"
Frisco: "Det här ska bli ruggigt roligt. Det är ju det här man håller på för – att få spela play off."
Ska Uffe spela?
Utnyttja PP nån gång då!
JAAAAAAAAAAAAAAAAA DICK!
Redigerad kommentar