Hur många icingpuckar kommer Djoos att slå under morgondagens match?
Mitt tips: 3 stycken. I första perioden. Sammanlagt: 8 stycken. Lite högt kanske men jag har stora förhoppningar om att Djoos är tillbaka i sitt gamla jag efter skadan. Är han fortfarnade inte hundraprocentig i sitt spel blir det nog bara 4 icingpuckar.
Vi får diskutera det hela med offside på lördag över en läskande nånting. Men jag tror att vi är överens om att en riktig bedömning av en Rainelaineoffside inte alls överensstämmer med fotboll eller hockeyoffside.
En gång såg jag cyklopen (fast...var inte det Kempis? Eller, hur var det nu igen?) köra en bil som bara hade ett fungerande lyse fram. Snacka om matchande.
Jasså, det är dags för den där skittävlingen igen. Reglerna är ju tillrättalagda så att jag omöjligt kan vinna. Precis som dom motarbetade Stenmark en gång i tiden.
Nog för att jag förstår att det inte är bra att göra reklam för en annan sida här på denna forumgästbok men till Er som inte varit inne på modohockey.se på länge kan jag säga: -Gå dit till forumet och tippa resultatet på matchen MoDo-Brynäs (om ni vill alltså).
För att ta bort flera inlägg så krävs det av oss Modoratorer ett febrilt klickande, och vi Modoratorer är ju inte (så mycket) mer än mänskliga så det händer ibland att ett eller annat regelrätt meddelande slinker med.
Detta kan givetvis verifieras genom applicering av konsekventvinkelteorin på ovan nämnda situation.
Scum: Här försöker jag och Poffemannen muntra upp stämningen med att skicka in två underbart roliga länkar. Dessa blev nog raderade till och med innan utgivaren av sidorna köpt in eller piratkopierat sitt websideprogram.
Poffa: Jag tycker att vi tar det vid 9-10 snåret på lördag på väg nånstans genom mellansverige.... Nåt ska vi väl kunna komma fram till.... Men jag tror att en riktig Raine-Laine offside betyder att spelarna ska över Rainelainen före bollen.
Sorken blev nästan överkörd på väg till skolan igår av en viss Weinhandl. Man frågar sig: känner han helt enkelt inte till zebra-regeln, eller är det så att han inte se bra?
Har du utvecklat den där Raine-Laine-offsiden som du kom på i söndags? Jag skulle hemskt gärna se en avhandling om denna nya regel på väg ner till Karlstad.
icingfia: Jaa, så klart. Jag menade släkt men det blev familj. Jag har tumvantarna på och rättstavningskontrollen och kunnandet avslaget. Jag får skylla allt på OS och sömnbristen.
Jag censurerade mig själv. Det verkar som om rubriken inte hänger med längre. Kan det verkligen vara sant att Wahlberg inte trivs i Ö-Vik. Varför då poffa?
Framförallt är dom snygga (Förutom alla fula), Men det är ju en bisak. Det viktiga är att dom är bra i idrott. Som exempelvis beachvolley. Eller tennis. Bort med dom snuskiga mansgrispamparna. (Och in med lite yngre lättklädda samer.)
Helt rätt, klart att bruttorna ska få vara med, bara för att de är lite mindre och skörare innebär ju inte att brudar inte kan. Fram för fler sockersöta bönor i mansidrotten. (Helst beachvolleyboll).
Ja, det är Almtorp, Kimby, Zajkowski och Granstad som gör J-20 hockey värd att titta på! De är fantastiskt starka spelare, och ruskiga i närkamper. och Zacke är ju fantastisk i mål!
Inget ont om Hagos, han är en duktig lirare, men för det första lär inte AIK släppa deras mest lovande junior på många år och borde inte MODO kunna ta tillvara på de juniorer de har själva istället? Spelare som Jonas Almtorp, Peder Ståhl eller Robert Kimby (detta är bara tre namn, det finns otaliga till) har kapacitet för att bli lika bra eller bättre än Hagos.
Hur många icingpuckar kommer Djoos att slå under morgondagens match?
Mitt tips: 3 stycken. I första perioden. Sammanlagt: 8 stycken.
Lite högt kanske men jag har stora förhoppningar om att Djoos är tillbaka i sitt gamla jag efter skadan. Är han fortfarnade inte hundraprocentig i sitt spel blir det nog bara 4 icingpuckar.