{5647}: Fast, sådana listor är väl inget att bli upprörd över egentligen? Vi tuffar på mot SHL med Karlin som lokförare, listor eller ej. Och i morgon 08.45 ska Modo-Frida göra allt för att Johaug inte ska få sitt första individuella OS-guld, bara en sån sak
Nucky: Intressant. Har fått höra att MoDo försökt sälja honom under en längre tid och att han inte passade in i gruppen. Tar det dock med en nypa salt då jag inte har någon som helst insyn, men det där citatet låter ju snarlikt den beskrivningen.
DrCox: Kändes som ett hån när fredagslistan på CMore rullades upp. Dalton för HV och Blomqvist i AIK (förmodligen för att han haft Fredrik som tränare) hyllades för ledarskap. Sedan Kenttä, en materialare och den femte kommer jag inte ihåg.
Den där Fredrik tyckte att Rahimi och Andrae var bästa backar i serien också.
Vet liksom inte varför inte Karlin som lyft oss så sanslöst från tolfteplatsen fick ett omnämnande, medan Daltons gäng snarare inte motsvarat förväntningarna om att glida ifrån enkelt
Eller hur det ens är möjligt att missa Bernhard. Undrar om någon hellre tagit Rahimi eller Andrae???
Heyerdal: Såhär: ”Det är klart att en spelare som gjort 18 mål och 32 poäng kommer bli saknad, men samtidigt har det funnits en del missnöje kring hur han betett sig inom gruppen och då kan det bli gynnsamt att han lämnar på sikt”
-Där har vi nog anledningen till att han fick dra.
Nucky: frågestund i pauserna under chatten i ÖA kom många frågor om Modigs och framkom att han inte var allas polare, kom inte ihåg hur reportern uttryckte sig men finns att läsa för den som har möjlighet
puffe: Karlin är rolig ändå, verkar undvika intervjuer efter match oberoende om det är vinst eller förlust. Har vi tur dyker han upp i modochannels eftersnack. Här är han!
{6870}: Ja, man har ju vart med förr, tycker han fått orättvist dålig kritik av 'experterna' härinne ett tag, då blir man anti. Nu bjuder jag på dej på detta, du vet , mumma
Nucky: Ofta är det ett satans gnäll på Modo från mig (nerver och höga krav 😅)Men de stänger ner seriens bästa pp lag och vårt bogey team från ifjol. Starkt sa Sam. Snyggt sa Riley 🥰
En lite undran från en okunnig, Tackar lagen inte varandra och domaren längre efter matchen, Kom och tänka på det bara, minns det från förr om åren (länge sedan) När upphörde det?
Filiphm: Jag tycker att han varit mer rejäl idag. Samtidigt hjälper det att spela med Ingman också. Tillsammans med Näsén blev det ofta lite för mycket av det goda.
Det är alltså där det har spökat.