Monno: Förstår inte vad man diskuterar. Det måste vara mål oavsett. Sedan stoppar han pucken pga crosscheckingen i ryggen, men Skröder sätter andrapucken helt korrekt i alla fall.
{5647}: Nu är jag fan less på Possler,han ska alltid stanna och snurra runt å sedan skjuta på motståndarens klubba.Jag tror att han aldrig har fått skottet igenom.
Webmaster: har slutat kolla. Orkar inte se mer. Det är en sak att se när vi har det jobbigt mot ett riktigt bra lag eller när vi verkligen är med i matchen. Nu låg vi under stort mot ett för dagen väldigt svagt Brynäs. Det var för jobbigt...
NuMo: B-juniorerna spelar riktigt bra nu för tiden. Man har ett bra spel med idéer. Tyvärr fortsätter de äldre juniorerna spela enskilt utan någon tanke. Kanske kan Omark och Styf kliva upp ett snäpp. De verkar kunna utbilda spelare. Me like.
{7633}: Vet ej men max ett isf. Men är ju aldrig vidare bra när PP blir uppdelat i två perioder är aldrig bra. Vårt PP är ju iofs aldrig bra. Men ändå. :-)
Robin Ztorken L: Nä jag är precis som alla andra rätt negativ till årets Modo. Däremot är jag realist. Och ditt jävla tjat om att vi skulle vara mittenlag i Allsvenskan är ju fullständigt absurt. Du har ju fan inte gjort annat än gnällt sen du kom hit. Har du skrive ett enda inlägg som inte är totalt nedlusat av negativitet och pessimism.