+ 1
Inlägg: 1724554
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs, TISDAG 2 FEBRUARI 19:00
Robin Ztorken L:
"Vet inte hur vi skulle stå oss i allsvenskan,"
Klart du vet, du förklarade ju sist att vi skulle vara ett mittenlag.
"Vet inte hur vi skulle stå oss i allsvenskan,"
Klart du vet, du förklarade ju sist att vi skulle vara ett mittenlag.
+ 1
Blir jobbigt i kvalet oavsett motståndare.