+ 1
Inlägg: 1724697
Svarskommentarer
Sv: MoDo - Brynäs, TISDAG 2 FEBRUARI 19:00
Rytter: Ja så är det, men nu vete faan om vi ens skulle vara det??
Så fruktansvärt som det ser ut så kanske det är väl optimistiskt.
Så fruktansvärt som det ser ut så kanske det är väl optimistiskt.
"Vet inte hur vi skulle stå oss i allsvenskan,"
Klart du vet, du förklarade ju sist att vi skulle vara ett mittenlag.