1150x200-modo-header2-kopiera.webp

MoDo Hockey

HockeyAllsvenskan · 503355 inlägg · 4187 ämnen

MoDo Hockey - Apropå Ingenting

Sv: MoDo Hockey - Apropå Ingenting
Paddan: Där ser man. Din fråga fick inget svar men givande frågor som "Får ni skriva många autografer på stan?", "är salle jämt sur?" var svar direkt på.

Nähäpp inte heller min andra fråga, om man diskuterat igenom hur man skulle förbättra det minst sagt miserabla PP-spelet, fick något svar.

Dragan 2k: Tydligen gillade de inte min fråga om de var avundsjuka på Mortens gröna klubba.

Paddan: Jag ser inte någon fråga vare sig med Paddan som namn eller någon fråga om Wilde. Har du blivit bortmodererad redan?

Frisco: Jag har ställt en fråga, återstår att se om jag blir bortmodererad.

Paddan: Har du fått igång chatten eller ska jag ställa nån fråga åt dig?

Frisco: Måste förresten säga att det är oerhört imponerande att se att det aldrig varit problem med modohockey.se. Driftsäkrare än den sidan har jag aldrig varit med om.

Frisco: Nu när timråiterna inte har något annat vettigt att göra än att skriva diverse inne och ute-listor så måste man ju hitta någon annan sysselsättning åt dessa.

Salle: Det är ju ett skämt hela omröstningen.

så är det faktiskt lite småkul att se vilka som nominerats till Årets Fair Player.
Timrå valde Sanny Sapiens, SSK Anders Burström och FBK Jörgen Jönsson. Snacka om att dom måste ha humor i de lagen. Dessutom leder Sanny Sapiens före Jörgen "gnäll&haka" Jönsson omröstningen i nuläget.

[www.polarnopyret.se/flash.asp?id=]Polarn O. Pyrets Fair Player[/url]

Visst nappar det. Om och om igen. Och kroken sväljs varenda gång. Måste vara inne i ett stim.

Dagens citat:

"The wind is like the air, only pushier."

"Having children is like having a bowling alley installed in your brain."

Frisco: Det gör dom nog det. När Jessica är borta så...

Frisco:

En rad ner, för helvete. EN RAD NER!!!

Salle: Poffa och Daniel sitter väl du beskriver.

Frisco: Det är klart, de har väl läst propagandan från Drömmehåll som talar om att folk kommer att ligga berusade i hela arenan när väl den nya evenemangsarenan är invigd. Fast iofs påstår man sig ju själva bli "på lyset" på heltid i arenan.

Frisco: Ja det ryktas om hångelfest på de yttersta platserna på nån av de högsta raderna.

...så går det rykten att publiken på H Höger bryr sig mindre och mindre om hockey.

65selander:

Stackars Hugo, han ser ju livrädd ut. Juste! Nu har du förstört hans barndom.

Så fick AM's telning en snygg mössa på sig i lördags. Här är han dock med den temporära barnvakten Poffa :-)

Så fick AM's telning en snygg mössa på sig i lördags. Här är han dock med den temporära barnvakten Poffa :-)

Sannes:

Du kan få värme av oss också om du vill. Ute är det svinkallt, vilket leder till att skolans automatiska värmesystem gör det jättevarmt i klassrummen - som är fulla med kids, vilket gör att det blir nästan outhärdligt. Hurra.

Tack Poffa, vad snäll du är.
26 grader, det var viss skillnad mot mina 16 grader. Det blir fruktansvärt kallt när man sitter still och bara skall stansa order i datorn. Dessutom så är det en gammal byggnad man sitter i så det drar kallt ifrån alla möjliga håll.

Jag har över 100 grabbar här på jobbet och inte en enda en vill värme mig, ursvagt. :)

Dragan 2k: Hmprf.......

Sannes: Så himla kallt? Jobbar du som vägarbetare?

Sannes

Du kan få låna lite värme från oss. Värmepannorna här på jobbet har jobbat högtryck hela helgen, då det tydligen blivit något fel på en kontrollenhet för värmen. Vi har 26 grader på nedervåningen, på övervåningen är det säkert ett par grader varmare.

....så är det attans kallt på mitt kontor, jag har halsduk, vinterjacka, vinterkängor och torgvantar på mig, ska det vara på detta viset...
Men det är bara att gilla läget antar jag.......

Vart skickar man denna utbildningsvideo om man vill att Modo:s forwards ska kunna se den innan slutspelet :-)

Frisco: Det tror inte jag.

Icing-Ove: Jag tror att han skulle föredra att få inga alls.

Krizan gillar att få mycket skott på sig va....

NuMo: Galghumor?

Paddan: Ser man på tröjan så ser den ju ut att passa tungviktiga kvinnliga kutryggiga fristilsbrottare.

Poffa: Håller med, från att ha varit en riktigt snygg vinnartröja så har man nu till slut tagit fram en produkt med en tröja som säkert var till ordentligt reapris hos leverantören

Poffa: Synd att den inte var snyggare. Gillade skarpt ursprunget. Jag undrar lite försynt om inte upphovsmannen till orginalet har blivit galen efter att ha sett förvandlingen.

NuMo:

Från snygg retro-tröja med slitet tryck och cool färg är det nu bara blaha blaha.

NuMo:

Man kan säga att det där är vad som händer när man väljer att anlita det billigaste företaget i stället för det som är billigast av de som gör bra grejer. Trist.

Poffa: En viss skillnad i nyanser och stil helt klart.

vinnaren: www.modohockey.se/bilder/nyheter/tee5.jpg

Resultatet: www.modohockey.se/bilder/nyheter/tshirt_vinnaren.jpg

Salle:

Hmm, var det där verkligen det vinnande bidraget?

Frisco: 9097 fötter, usch vad jobbigt att handla skor.

Paddan: Frisco,Colorado www.hemske.com/IMG_789.JPG

Hörrödu, Frisco, du kan tala om för släkten att det är helt ofarligt att plocka ner julbelysningen nu.

så blir det kanske just det på nån dag.

Men jag skall försöka avlägga en rapport från
[bild]www.erasure.se/Depechemode/Tour/stockholm.jpg[/bild]

så fort läge finns.

Ha det och sköt er snyggt.

...så hittade jag knappt min bil på jobbparkeringen nyss.

www.frisco.se/sportforum/bil1.jpg

www.frisco.se/sportforum/bil2.jpg

Tro om det hinner bli augusti 2007 innan man bemödar sig med att ta fram en färdig version av det vinnande förslaget i souvenirtröjstävlingen

Hawerchuk: Måste erkänna att jag var på "donken" förra fredagen. Testade då McFeast Chili och den var GOD. Dels var den nystekt då den inte fick ligga på värmning innan jag fick den sen var den riktigt smakig med stark dressing sen är den ju faktiskt rätt stor speciellt för att vara en "Donk".

Annars är rankingen (Bland snabbmatshaken)

Sibylla (Rondellen i synnerhet)
BK (Alltid fräscha, smakliga nyheter)
Frasses (länge sen nu men håller sin klass)
Max (Har tappat otroligt på sista åren)
McD (Har dock fortfarande bästa stripsen)

Gamla Frasses i centrum var bäst. Rondellen strax efter. Nu är det Max som är kingen i Sverige. Fräschast och godast. BK har en underlig eftersmak och Donken smakar sladdrig gummipuck.

MackeDonken är klart äckligast. Sedan kommer Max som har slabbig känsla. Sibylla slår allting, bäst var Rondellen men sedan den gick i graven så är det Sibylla i Älandsbro som är bäst.

Burger King kommer strax efter Sibylla, grillat är (näst) godast!

scim: MAX hamburgare är ju bara stora. De är stora till omfånget men smaklösa. Man biter i dem och får lite av äckelkänsla när det stora salladshavet åker åt sidan i handen. McDonalds smakar mkt bättre men är inte mkt till mat. Lite mat för pengarna är det också.
Sibyllaburgare är helt ok. Dock inte i Bjästa där man får senap!!! på en Super Star. Olearys burgare är världsklass.

« · 685883 · »