Nähäpp inte heller min andra fråga, om man diskuterat igenom hur man skulle förbättra det minst sagt miserabla PP-spelet, fick något svar.
så är det faktiskt lite småkul att se vilka som nominerats till Årets Fair Player.
Timrå valde Sanny Sapiens, SSK Anders Burström och FBK Jörgen Jönsson. Snacka om att dom måste ha humor i de lagen. Dessutom leder Sanny Sapiens före Jörgen "gnäll&haka" Jönsson omröstningen i nuläget.
[www.polarnopyret.se/flash.asp?id=]Polarn O. Pyrets Fair Player[/url]
Dagens citat:
"The wind is like the air, only pushier."
"Having children is like having a bowling alley installed in your brain."
Så fick AM's telning en snygg mössa på sig i lördags. Här är han dock med den temporära barnvakten Poffa :-)
Så fick AM's telning en snygg mössa på sig i lördags. Här är han dock med den temporära barnvakten Poffa :-)
Tack Poffa, vad snäll du är.
26 grader, det var viss skillnad mot mina 16 grader. Det blir fruktansvärt kallt när man sitter still och bara skall stansa order i datorn. Dessutom så är det en gammal byggnad man sitter i så det drar kallt ifrån alla möjliga håll.
Jag har över 100 grabbar här på jobbet och inte en enda en vill värme mig, ursvagt. :)
Dragan 2k: Hmprf.......
Sannes
Du kan få låna lite värme från oss. Värmepannorna här på jobbet har jobbat högtryck hela helgen, då det tydligen blivit något fel på en kontrollenhet för värmen. Vi har 26 grader på nedervåningen, på övervåningen är det säkert ett par grader varmare.
....så är det attans kallt på mitt kontor, jag har halsduk, vinterjacka, vinterkängor och torgvantar på mig, ska det vara på detta viset...
Men det är bara att gilla läget antar jag.......
NuMo:
Från snygg retro-tröja med slitet tryck och cool färg är det nu bara blaha blaha.
Paddan: Äntligen!!!
[url=www.modohockey.se/nyheter.cfm?Nyhet=2438&rows=20]Skynda, fynda!!![/url]
Hörrödu, Frisco, du kan tala om för släkten att det är helt ofarligt att plocka ner julbelysningen nu.
så blir det kanske just det på nån dag.
Men jag skall försöka avlägga en rapport från
[bild]www.erasure.se/Depechemode/Tour/stockholm.jpg[/bild]
så fort läge finns.
Ha det och sköt er snyggt.
Tro om det hinner bli augusti 2007 innan man bemödar sig med att ta fram en färdig version av det vinnande förslaget i souvenirtröjstävlingen
Hawerchuk: Måste erkänna att jag var på "donken" förra fredagen. Testade då McFeast Chili och den var GOD. Dels var den nystekt då den inte fick ligga på värmning innan jag fick den sen var den riktigt smakig med stark dressing sen är den ju faktiskt rätt stor speciellt för att vara en "Donk".
Annars är rankingen (Bland snabbmatshaken)
Sibylla (Rondellen i synnerhet)
BK (Alltid fräscha, smakliga nyheter)
Frasses (länge sen nu men håller sin klass)
Max (Har tappat otroligt på sista åren)
McD (Har dock fortfarande bästa stripsen)
MackeDonken är klart äckligast. Sedan kommer Max som har slabbig känsla. Sibylla slår allting, bäst var Rondellen men sedan den gick i graven så är det Sibylla i Älandsbro som är bäst.
Burger King kommer strax efter Sibylla, grillat är (näst) godast!