Frisco:
Ett glatt humör och tillgång till glas, utifall det blir en grogg eller lite whisky. Resten tar vi med oss.
Frisco: Det bestämdes demokratiskt.
Visste inte att mina baciller hade en sån stark lobbyism-verksamhet.
Salle:
Vi (jag och Danne) vill vara på Nygatan 11.30. Allt för att hinna bli riktigt goa och glada till hockeyn. Har du stigit upp tills dess, Trötter, eller måste vi ta en taxi för att komma in då?
Frisco: Det har jag nästan. Eller jag varierar mellan två platser i princip. Det är nästan fotavtryck i betongen där.
Frisco: Apropå stolar så hade det, när de hade öppet hus i arenan, varit bra om de hade kunnat försöka simulera ungefär hur mycket utrymme det blir mellan stolsraderna och mellan stolarna i nya arenan så man hade fått en uppfattning om hur stort/litet halvljuskontrollsinstrument som det går att ha vid stolen i nya arenan.
Oj, lång mening blev det.
Frisco:
Utkörd på gatan? Om du varit snäll skulle du blivit utkörd till Högland.
Frisco:
Jaja, skylla dig själv. Du göra som du vill, jag inte bestämma det. Mamma Mia, aldrig det duga...
Frisco:
[...så undrar jag om jag ska se slutspelshockey på radion idag?]
Tja, du kan få komma och se 1½ timme här. Men sedan blir det innebandymatch på Högland.
Dawidovski:
Eric Johansson har också ett f.d artistkontrakt.
För Mora är det dock inte ett problem eftersom mr Simons inte ger någon lön.
Jag som tänkte offra mig och ta Brynolf för att vara solidarisk mot alla stackare som inte kommer att kunna köra bil imorgon.