Frisco:
Jo, jag vet att du är det. Spelar curling på telefonen hela tiden, istället för att följa matchen.
Poffa: Trodde att alla som var intresserade utav sport på Elitnivå hade dom nödvändiga kanalerna. :-)
Nu får Canal+ hosta upp kosingen så man får AS/Fotboll på PPV också
Frisco:
Var glad för att jag har den. Annars hade du inte fått så gott fika 10 ggr per säsong.
Frisco:
Och här har du ett mål i retur:
| 02.46 | 1 - 0 EQ | SAIK | 10. KREKULA, Fredrik | |
| (14. RÖNNQVIST, Patrik) | ||||
Gusse:
Annars så sänder ju SVT24 direkt. Ja, man kanske ska bänka sig. Mot soffan.
Återbud från Zacke och Enström till landslagets match mot Norge. Zackes ersättare blir LHFs Mattias Modig.
Faaan, kan ingen se till att stoppa H&M-reklamen med något som låter som en Regina Lund version av Depeche Modes låt "I just can´t get enough".
Gusse:
Vi har en extra hemma mot Brynäs, Frölunda, Linköping, Mora och Timrå.
Vi har en extra borta mot Djurgården, Färjestad, HV 71, Luleå, Kvalseriens etta och Kvalseriens tvåa.
Vi har totalt 27 hemmamatcher och 28 bortamatcher. Serien börjar 18/9 -06 och slutar 2/3-07.
Lumber Jack:
I oktober är det tre lördagsmatcher hemma, varav två är mot de lag som ansluter från kvalserien och den tredje är mot HV. 7:e, 14:e och 21:a. En lördagsmatch i november, mot Frölunda. Ingen i december eller januari. Två i februari, Linköping och Timrå. Och i mars är det en enda omgång och den går en fredag, hemma mot Mora.
Så 6 lördagsmatcher hemma, en fredagsmatch hemma (+ 1 i mellandagarna).
Runt jul är det 19/12 hemma mot SSK (eller ersättande lag), 21/12 borta mot Mora. 27/12 borta mot Frölunda, 29/12 (fredag) hemma mot Färjestad (VM i fylla på alla utom mig?).