Så har Wernblom tydligen semestrat och passat på att gifta sig på Gran Canaria.
65selander: Det roligaste är ju att det står 6.90 på skylten för det är ju faktiskt ett , (komma) mellan 6:an och 9:an. Det påpekade en affärsanställd för mig idag. Dom hade gjort samma fel en gång och tvingades sälja några billiga TV-apparater innan dom ändrat i annonserna.
Fast det var ju bara ett grundpris så det kan ju bli lite dyrare när slutet är nära.
Nog för att Härnösand kallades dödens väntrum när jag bodde iS-vall men detta välkomnade är lite väl för magstarkt ;-)
Så är det ju fantastiskt att man kan ta en av sina egna gamla låtar, förändra den till något som är sju resor sämre och lansera den som den nya VM-låten. Go Tomas Ledin Go
...så var det riktigt skönt att kompa ut vid 12-tiden, åka till Kroksta och sätta sig i en stol och bara njuta. Sova i solen är inte så bra för skinnet, men ack så skönt för sinnet.
Paddan: Är det tron på ES det gäller eller vad.
Sen var det väl förra veckan vi snackade om Northlandhjälmarna.
...så har man en söt golfbränna nu. Ansiktet är rött som en tomat, armarna riktigt röda med en tendens att bli bruna och så den där söta randen en bit upp på överarmen där man nu övergår till en svag nyans av rött.
Fem timmar på golfbanan, två timmar på Skyttis för att se Själevads match i går och en timme nere i hamnen har bidragit till den här fina kombinationen. Inte ens tre timmar i enbart shorts har lyckats ändra på detta.
knaskamilla: Med tanke på att det skall bli kallt igen till veckan så...
Ta med en jacka sen köper du en vår jacka där nere.
knaskamilla: Jag kan berätta att det är några grader varmare här än i Stockholm. Där fläktade det lite granna dessutom.