shinzawai: Tja, det är väl bättre att han åker till allsvenskan och dominerar än att vi ska tvingas möta honom i ett av elitserielagen den kommande säsongen. Fast helst hade jag givetvis sett MIKA! i MoDo-tröjan kommande säsong.
wap.hockeysnack.com ...så har fanskapet till dator lagt av, delar av den. Kommer inte ut på nätet, men allt annat fungerar som det ska. Är nån jäkla anslutning som är kass, och nu har jag nog kvaddat rubbet för jag har grejat väldigt. Skit! Nåja, det blir inte alltid som man vill. Nu skriver jag i fel tråd men: Gonatt!
westerlind: Den gången jag var i Manchester, två veckor i april -91, så hade vi inte en enda dag med regn. Fast det blev fuktigt ändå, många trevliga pubar hann man med att besöka...
Poffa: Du har tur du som får resa, men tråkigt att du fick dåligt väder i Gbg.
Jag var i Manchester i helgen och där var det också dåligt väder hela tiden. Äh, nu sa jag inte hela sanningen: Glada som spelemän upptäckte vi att det var underbart väder på söndag morgon och tog fram Ibiza-shortsen från -82. När vi ätit frukost insåg vi att det inte längre var väder för att exponera våra manliga kroppar, så vi stoppade tillbaks strandraggar-kitet i resväskan.
Vansinnig trafik? Det var det i England också: Inte en människa körde på rätt sida av vägen, vi var sk-trädda hela tiden.
Naturligtvis missade ingen av oss flyget - vi kommer alltid i god tid. Tänk på det.
Det där har man råkat ut för alldeles för ofta! :-S
Har tillbringat sista april på Arlanda en gång, då resebyrån lyckades boka om min biljett från Hamburg-Arlanda-Örnsköldsvik till Hamburg-Arlanda-Östersund!!!!!!!!!
Fy tusan för sånt, det är till och med värre än när plan är försenade, för ibland finns det ju faktiskt vettiga orsaker till det. Men att anställda på resebyråer är värdelösa på geografi, det är ytterst irriterande....
wap.hockeysnack.com Gbg suger. Dåligt väder hela veckan, vansinnig trafik och nu är planet försenat. Viss risk att man missar sista flyget från Arlanda. I så fall tar jag hyrbil hem. Suck...
Jaså, det går att spela grymma matcher där? Den enda aktivitet jag hunnit se där hittills var ett gäng kids som sprang omkring och tappade ut bollarna utanför inhängnaden hela tiden.
knaskamilla: Aha, på så sätt. Jag tror i varje fall att Bjästa fått mer medialt genomslag i Sverige den senaste tiden. Dessutom kommer ju bland annat Freddan, Ulf "Nubben" Norberg, Conny Strömberg och Tommy Själin från Bjästaområdet.
knaskamilla: Hmm, "bli folk av" och flytt till Gullänget... nä jag får inte ekvationen att gå ihop. Måste vara det där "bli folk av" som gör att det blir error på den norska miniräknaren.
Så vann man några kronor när Barcelona vände och vann, men om det inte hade varit för en norrman så hade man vunnit ännu mera eftersom jag hade Guily som förste målskytt.