knaskamilla:
De kanske tyckte att du inte var kreditvärdig och därför skickade en faktura istället.
...så har jag just pratat med kansliet. Fakturorna för platserna har skickats ut men jag har inte fått någon. Lite förvånad och lite orolig ringde jag då Gabriella och de påstod att jag velat ha det mot avbetalning, vilket inte är sant.
Då kollade hon underlaget som jag skickat in och där stod det att jag INTE ville ha det på avbetalning. Anledningen till att jag stod uppsatt bland de som skulle avbetala var tydligen att den som skickat in sina papper innan mig valt avbetalning.
Så nu kan man konstatera att allting är som vanligt på kansliet. En enda salig röra.
hellge: Fort Myers Beach (Fl. USA) är att rekommendera.
Key West dög, Daytona var lite liten pga tidvattnet men klart OK ja de flesta stränderna i Florida är nåt att ha prickat av.
Dream Team:
Det vet jag inget om, men Jesus, likt Foppa, stod ju ut med stort lidande för att glädja massorna.
knaskamilla:
Hade jag stått där i publiken hade jag gett blanka faan att ta emot henne. Hon har ju Gud (Observa det stora G:et så ni inte förväxlar det med någon pajas) som skyddar henne, så han hade säkert hållit henne uppe.
Hemsk kvinna, det där.
knaskamilla: Vilken tur att Carola är så spontan och gör oväntade saker att hon bara helt apropå kan stagedivea...
" För att garantera stjärnans och publikens säkerhet hyrde SVT in sex medlemmar ur Cirkus Cirkör som tog emot Carola i publikhavet. Vakter bevakade hoppet och en speciell ramp hade byggts till som hon kunde hoppa från."
knaskamilla:
Ytterligare en bild på din Robbie. Måste kännas en aning surt att inte få se han live.
knaskamilla: Skit i denna helgen... Du skall ju på festival nästa helg.