Frisco: Nu blir det tydligen mer tåg i Bjästa.
"Företaget Nowait Transit i Örnsköldsvik, som bygger en typ av tåg för lokaltrafik som går på räls fem meter upp luften, har beviljats nästan en miljon kronor i bidrag från länsstyrelsen.
- Vi ska ha pengarna till att förbereda en provbana vi ska bygga i Bjästa, säger Jarl Hallin, VD för företaget."
Verkar som att hela det här dramat med vilken hundkoja han ska sova i kommande säsong har varit krävande för Jonte.
hellge:
Trodde Motörheads första uppsättning bestod av hjältarna Lemmy, Larry Wallace (från Pink Fairies) och Lucas Fox.
Men nu var det Motorhead jag pratade om - låten alltså.
Komiskt, Alisandali:
Även jag såg dem på Orrskogen/Malung den 5:e juli. Dock två år tidigare. Och som av en händelse har även jag den aftonen på vinyl, entitled [Titties and Vodka]. Vinylen är dock i detta fall svart.
För att anknyta till denna GB, så spelade man i Önsköldsvik den 12/7:e på samma turne.
Vill man höra Motorhead i originaltappning (och nu mear jag O R I G I N A L)nyttjar man länken nedan, och väljer "Motorhead" i spelaren till höger.
Svenska Truppen:
Målvakter: Christoffer Bengtsberg, HV 71. Mark Owuya, Djurgården
Backar: Johan Motin, Färjestad, Alexander Eriksson, Björklöven, Daniel Back, Timrå, Jens Hellgren, Frölunda, Anton Lindgren, Södertälje, Andre Ellnefjärd, Djurgården, Alexander Deilert, Djurgården
Forwards: Oscar Möller. Chilliwack, Thomas Enström, Modo, Johan Erkgärsds, Färjestad, Emil Bejmo, Färjestad. Simon Hjalmarsson, Frölunda, Mikael Backlund, Västerås, Robin Sjörén, Djurgården, Jimmy Andersson, HV 71, Carl Gustafsson, Djurgården, Joakim Andersson, Frölunda, David Ullström, HV 71, Anton Persson, Brynäs, Fredrik Sandström, Djurgården
Frisco:
Ingenting har förändrats här märker jag, som vanligt så överanalyserar du allting som skrivs.
Se länk