Frisco:
För de som jobbat hela dagen kan 17.00 vara kväll. För mig är det mitt på dagen, trots att man var uppe före sju i morse.
Poffa: Fanns väl inget utav värde helt enkelt. en 15" är det inte ens skrotpengar på ;-)
Trist med inbrott men tyvärr så källar inbroot vardagsmat här i stor stan.
Wayne Gresky:
En alldeles lagom siffra. Framför allt på sommaren. Blir det mer blir det för tråkigt, blir det mindre blir det som forumet på åfficijella.
scim: Det är väl lika bra att bilpoolen från Gullänget börjar ta form för det lär ju finnas fler som skall dit.
Hur är det att vara tillbaka då? Jag har nämligen...
[bild]www.sff.n.se/images_aktu_2002/semester.jpg[/bild]
Paddan: Ingen aning men Hedin, Jerry och Ecke såg bara lagom stressade ut när jag mötte dom i SBA så det har nog löst sig på nåt sätt.
Däremot så kunde laget haft hinderbane-träning inomhus idag. Det stod fullt med öl/läskkylskåp, öl/läskpallar, bord och diverse annat i utrymmet innanför "hörnentren".
Vore ju speciellt bra för forwards då man enkelt kunde runda en back eller två...
Nä jag kände mig lite lurad då klev i "katedralen" då jag hört minuterna innan att det skulle vara. Den källan hade hört att grabbarna ville "känna" på utrustningen mm innan kvällningen.
Tydligen har det varit problem med utrustningen då man i mitten av förra veckan saknade nästan alla skridskor, handskar för alla utom 10, samt några tröjor. Lonken hade tydligen varit upprörd på leverantören Stadium och det hade inte blivit bättre när en lastbil som kom med grejor "bara" hade med sig souvenirshopsprylar...
Dragan 2k:
Jag har semester. Sitt du där och jobba, jag ska gå ut i solen och njuta. Kanske ta mig ett dopp i poolen och bara avvakta att man ska åka till SBA i kväll. *Inser Evil laughter here*
...så var det tydligen ingen träning för MODO nu på morgonen. Skönt, då satt jag hemma och gjorde rätt. Men i kväll bär det av till Swedbank Arena för att se ispremiären.
...så skall man jobba imorgon efter en veckas semester. Känns sådär måste jag säga.
Men jag skall kanske inte klaga jobbar veckan som kommer och sen så har jag ytterligare en veckas semester.
så är det ett helt uppslag om nya arenan i dagens Expressen. Gluttade på www.expressen.se men hittade inget.
...så är det cirka 3,5 timme kvar tills Uddevalla börjar "brinna", undrar om man skall masa sig upp och kolla på detta spektakel......
Martin S: Äh, vadå, med 22 stoppur borde det väl vara en enkel match ;)
Upptäckte att företaget tydligen också sysslar med grafik mm till C+ sändningar så de kanske vill ha lite mer utförlig statistik att presentera. Kunde ju vara bra för i varje fall PPV-matcherna så de har något att visa i pauserna.
Martin S: Tja, tydligen måste det vara någon väldigt grundlig kontroll av system och brandväggar mm eftersom man behöver så lång tid på sig. Jag som trodde det räckte att man kollade att det fanns någon form av anteckningspapper och att pennorna är vässade.
Om de nu ska producera en rapport efter matchen så låter det väl vettigare, enligt min mening ifall arbetstiden till en början hade varit några timmar efter matchslut.
Kan det vara så att man tänkt ta betalt för någon form av statistikservice med mera hos Hockeyligan?