Tro hur det här ska gå, folk kommer säkert att ligga längs hela Framnäskajen helt utslagna efter att ha supit upp alla pengar i sportbaren.
...och då har jag bara räknat de som Poffa sålt öl till i sitt hemgjorda "lemonad"stånd.
knaskamilla: Hmm, jag tycker det verkar vara färre
"Arbetstid/Varaktighet
Vi har två tjänster på varje arena."
Fast sammanlagt var det tydligen 6 personer per arena.
MorganaLefaey: Äh, för en sådan toppspelare är 10 år en kort kontraktstid. Men för att inte röja för mycket har man valt att kalla spelaren för "clownen Manne" i alla konversationer via telex och telegram.
Portello: Åh, Magnum 44... du menar att han fortfarande är tillgänglig?
Paddan: ...och lagom till sista meningen kollapsade min meningsbyggnad.
Ärligt talat så får vi nog vara glada ifall vi ens kommer att placera oss så högt upp som tolva i elitserien kommande säsong, för Krizan kommer ju att släppa in varenda puck, Susse blir en dunderflopp, varenda back blir halvskadad och Döme snubblar på skridskoskydden och skär upp vaden på Skröder.
Poffa: Ja det blir nog att sitta inne några timmar fast man har semester.
Visst var det en skön helg fast man fortfarande hostar BGP-damm.
Paddan:
Den 31:a verkar bli en hektisk dag för spelarna. Skriva autografer, presenteras och träna. Dessutom ska de byta om och ta sig mellan händelserna, allt på knappt tre timmar. Ska vi gissa på att det inte blir mycket till första träning? Tur man har semester så man kan se träning två och tre och...
MorganaLefaey: Jahapp, så var då helgen snart över... fast inte förrän Moto-GP loppet på Laguna Seca är färdigkört.
Snart bara en vecka till första isträningen.
Dags att börja tippa förste målskytt i Swedbank Arena, kanske.