scim:
Jag tror att de försöker säga att du är för ung för att förstå. Jag är benägen att hålla med dem. :-)
scim:
Om du applicerar konsekventvinkelteorin på ditt sökande av mening så blir slutsatsen att ju mer du söker, desto längre ifrån att finna svaret kommer du.
NuMo:
Här måste jag opponera mig. Ett av de grundläggande fallen för konsekvensvinkelteorin var att ju mer man siktade på målet, desto mer kommer man missa.
Samma fall är i det här fallet applicerbart och därför kommer sökandet av mening på sin höjd sluta i en enstaka stavelse. Oavsett om cirkeln är rund, eller inte.
scim:
Tolkar? Detta är den tolkning som mästaren himself, LJ, lärt ut. Studera hårt, unge man, så kommer du märka att de flesta cirklar inte är runda och att du därför har en otäck förmåga att gå vilse i det imaginära talplanet.
NuMo:
I så fall borde jag vara mästaren på konsekvensvinkelteorin, då den logiskt sett är ologisk.
scim:
Äh, du driftar snart off till någon sketen fotbollsmatch där du får se hur ditt älskade City åker på rådäng av det ena laget efter det andra.
Vad det gäller det andra så kommer du säkert komma till den rätta platsen någon gång du också. Snart, min vän. Snart. Bara några år till.
Frisco:
Det är en helt annan tidszon där nere i söder. Det är väl snart nyår där.
[url=www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,751438,00.html]Flickgäng sprider skräck i Västra Frölunda.[/url]
Tyvärr inte roligt innehåll i artikeln.