knaskamilla:
Att vakna utan att kunna somna om måste vara en ynnest. Det betyder att man är utsövd, harmonisk och förmodligen tillfreds med tillvaron. Se det inte som ett problem, för då rämnar den illusion av paradiset man just byggt upp.
V Ä R L D S R E K O R D ! ! !
Kajsa har hoppat 2.08 och slagit nytt inomhusvärldsrekord.
Poffa: Now then my friend...once again Modo have proven that they are the better team although there were a number of things that really annoyed me. Firstly, Salle was once again worst and of course the most crying, moaning, whinging and irritating bastard on the ice. It's not enough for him to be in postition for the playoffs, he has to shove it in the face of all us Brynäs-lovers! Perhaps he should consider a career as annoying bastard in the Swedish unihoc league (as it known in Britain)!!! That would suit him!
Lückner? Did he get to get his flight ticket yet???? :-))
Anyway, you fucker, the Glendronach is flowing merrily here, the company is bloody marvelous and you are a lucky fucker once again....see you in the playoffs,
Patte
Ps You drink whisky like a fucking fairy!! Hälsningar från the Brynäs-boy!
...så tycker jag just nu synd om Salle, stackars människa att behöva kuska runt och köra på massa fyllon...
Poffa:
Tss, inte förvrängs någon sanning här inte. Klart att det var så, det stod ju så här på HS ju....
Dragan 2k: Såhär säger Nybros hemsida om saken:
"Tredje perioden var en ren parodi där vi i stort sett spelar med en man kort i 20 minuter. Utvisningen på Elias Fälth säger en hel del om nivån i den perioden. Han hakar en spelare som faller olyckligt in mot sargen och får fem minuter för detta. Det var ren och skär parodi, säger Tisell."
Virus är underbar som kommentator. Vet vad som gäller och har ofta klockrena analyser. Finns för tillfället ingen på C+ som slår honom.
Alltid trevligt att läsa lillebrors GB. För tillfället är det begravningsstämning och alla spelare borde bytas ut. Helst igår.
så verkar vi slippa Ulrik (B)Lindh i slutspelet iallafall. Men det finns ju gott om objekt att bua åt ändå.
Idag beslutades det om vilka domare som ska få döma i slutspelet. Åtta domare får förtroendet. |
Huvuddomare: |
Vissa klagade/gnällde som f*n över att de inte fick parkeringsplatsen plogad, eftersom de låg och sov för länge på morgonen. Undra hur hur stor rätt jag har att gnälla då jag inte får min parkeringsplats plogad, enbart för att den som förut klagade inte heller denna gång orkade upp i tid och lyckades flytta på sin bil innan traktorn kom?
AAAARGGGHHH!!!
knaskamilla:
Med andra ord så det alltså bara du som har rätt att klaga på det här med oskottad parkeringsplats. Det borde jag förstått.
Fredrik har lärt sig hur man tränar som hockeyspelare och då kommer ju resultaten förr eller senare. Säkert flera som är intresserade hur man skall gå till väga.
Själv skall jag som vanligt åka till vår eleganta arena i kväll och se på fin hockeyunderhållning. De får nog inte du göra. Men håll till godo!