Paddan:
Tja, 1500 för Tussilagos tröja är ju som hittat. Skulle jag bjuda på någon tröja, då är det den.
Paddan:
Jo, han är bra. Men så har du ju Wilde som väger upp alla bra spelares tröjor. Ja, faktiskt alla bra spelare i världens tröjor. Den tröjan är som the anti-christ av alla tröjor.
Paddan:
De trivs dessutom väldigt bra där nere. Tydligen har de fått en väldigt behaglig tillvaro med allting ordnat runt omkring ishockeyn.
Paddan:
LÄNGTA!!!
Lördag 2006-10-07 15.00 * Swedbank Arena MODO Hockey - Skellefteå AIK
Nikki:
Bah! När det väl händer något inom hockeyn, då skriver vi. I övrigt fyller vi ut tiden.
Lumber Jack:
Om jag inte missminner mig fick du det där presenterat för dig redan i ett tidigt skede.
Få se, 20.15 på TV4 är det SM-final nummer 6. 20.45 är det Milan - Barcelona på ZTV.
Lätt val.
Ni och vi får en lustig avslutning på nästa säsongs seriespel:
28/2 Mora-Modo
2/3 Modo-Mora
Lumber Jack:
Kamma håret ur ögonen...
"I oktober är det tre lördagsmatcher hemma, varav två är mot de lag som ansluter från kvalserien och den tredje är mot HV. 7:e, 14:e och 21:a. En lördagsmatch i november, mot Frölunda. Ingen i december eller januari. Två i februari, Linköping och Timrå. Och i mars är det en enda omgång och den går en fredag, hemma mot Mora.
Så 6 lördagsmatcher hemma, en fredagsmatch hemma (+ 1 i mellandagarna).
Runt jul är det 19/12 hemma mot SSK (eller ersättande lag), 21/12 borta mot Mora. 27/12 borta mot Frölunda, 29/12 (fredag) hemma mot Färjestad (VM i fylla på alla utom mig?)."
Lägg speciellt märke till delen "Så 6 lördagsmatcher hemma, en fredagsmatch hemma (+ 1 i mellandagarna)."
Paddan:
De kommer inte ta av sig kläderna i det här avsnittet heller, så se du på fotbollen.
Nikki:
Det senaste är väl att Timander brände en sats med kanelbullar.
Ja, jag vet. På nått sätt så inbillar man sig att man är med eftersom man hinner de flesta boll... fjäderfäna. Fast när man summerar setet/matchen inser man att man inte varit det. Konstigt.